תומר פרידור: "ספלאנק הופכת דטה לעשייה"

תומר פרידור, מנכ''ל החברה בישראל, מציין, כי "ספלאנק מאפשרת 'להקשיב' לנתונים ולהפיק מהם תובנות עסקיות" ● החברה מספקת פלטפורמת נתונים ארגונית, המאפשרת לחבר מקורות מידע רבים, באופן מיידי, בלא הכנה של המידע מראש

תומר פרידור, מנכ"ל ספלאנק ישראל וריג'יונל דיירקטור בחברה. צילום: יח"צ

"בכאוס הקיים הדבר היחידי הוודאי הוא שהמידע רק יילך ויגדל. הארגונים שימשיכו לצמוח – יהיו אלה שיקשיבו למידע הזה, יפיקו ממנו תובנות עסקיות ויקבלו החלטות מבוססות מידע. לכן ספלאנק (Splunk) ממוצבת על ידי האנליסטים כאחת החברות המוכנות לעתיד בצורה המיטבית, עם Data-to-Everything Platform", כך אמר תומר פרידור, מנכ"ל ספלאנק ישראל.

"החברה", אמר פרידור, המשמש גם כמנהל אזורי של החברה למזרח אירופה וטורקיה, "מספקת פלטפורמת נתונים ארגונית, המאפשרת לחבר מקורות מידע רבים, באופן מיידי, בלא הכנה של המידע מראש. כך ניתן ליצור קורלציות בין שכבות התשתיות, שכבות הביניים והשכבה האפליקטיבית, ולהבין מה קורה בחיבור בין השכבות בהיבטי זמינות תהליכית. בכך ניתן להבין את מסע הלקוח במערכות הארגון, כדי לייצר חוויית לקוח מעולה. אנו יודעים 'לפצח' את מסע הלקוח בכל מערכות הארגון ולספק לו תובנות".

92% מארגוני פורצ'ן 100 הם לקוחות של ספלאנק. כ-500 לקוחות אנטרפרייז חדשים מצטרפים מדי רבעון והחברה ממשיכה לצמוח בקצב דו-ספרתי בכל רבעון.

לטפל בכל צורת מידע מכל מקור ומקום

ספלאנק

ספלאנק

"אנו יודעים", אמר פרידור, "לטפל בכל תצורה של מידע, מובנה או בלתי מובנה, בלא הצורך לארגן את המידע תחילה. אנו יודעים לעשות זאת עם כל מקור מידע מכל מקום – באתר הלקוח, בענן, ממכשירי IoT, ממכשירים ניידים או בכל מקום בעולם שבו נמצא המידע. הטיפול בנתונים נעשה בכל לוח הזמנים: אנו יכולים לחקור ולפעול על נתונים במהירות ובאופן חלק, בין אם בזמן אמת ובין על מידע היסטורי. ספלאנק מספקת מגוון תובנות, בשל ההתבססות על יכולות AIOPS, ML ואוטומציות, מה שמספק תובנות מעשיות בכל הנוגע ל-Cyber, IT, DevOps וחיסכון כלכלי.

באוגוסט האחרון ספלאנק רכשה את SignalFx תמורת 1.05 מיליארד דולר. הנרכשת מספקת פתרונות SaaS לניטור וקבלת תובנות בזמן אמת של תשתיות ענן, מיקרו-שירותים ואפליקציות.

"אנו כבר מובילים את תחום ניהול תפעול ה-IT, ה-ITOM", אמר פרידור, "וחלוצים ב-AIOP, ו-ML לתפעול IT, כך שהרכישה הזו הייתה מתבקשת, לטובת סיוע לארגונים במסע שלהם לענן. באחרונה IDC ציינה אותנו כפלטפורמה המובילה בתחום. זה כשנתיים אנחנו גם מובילים בעולם בנתח שוק. יש לנו יכולת לייצר ניתוח תהליכי, מהתשתיות ועד השכבה העסקית, תוך שילוב מנגנוני ML. כך הארגון מבין שתקלות עומדות לקרות ויכול לקצר את משך הטיפול בתקלה".

בפברואר 2018 רכשה ספלאנק את פאנטום (Phantom Cyber) תמורת 350 מיליון דולרים. הנרכשת מטפלת בתחום מיכון, אוטומציה ותגובה לאירועי סייבר, מה שמכונה בשפה המקצועית מערכת SOAR. "תהליכי ה-IT והסייבר בארגונים", הסביר פרידור, "דורשים כמה שלבי טיפול. האחד, חקירת האירועים לאחר הגילוי, ואם אפשר, בטרם קרו. השני, ביצוע ניטור לתהליכים השונים. השלישי הינו אנליזות למידע, כדי שאירועים לא יחזרו על עצמם, ותמנע התקלה הבאה. והשלב האחרון הוא ביצוע אוטומציות (בעזרת פאנטום), כדי לחסוך בזמן הטיפול בתקלה".

"אנו מובילים בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) לתחום ה-SIEM ומביאים פתרון קורלטיבי אנליטי למרכזי ה-SOC, והמטרה שלנו לאפשר למנהלי האבטחה בארגונים לתת מענה הולם גם לכל הנקודות העיוורות שבארגון. אנו מספקים מוצר מענה אחד, הן לעולם הקורלציות והן לעולם החקירות. הוא מחבר את מקורות המידע לפלטפורמה אחת. השילוביות והאינטגרציה הנוצרות בין החוקרים השונים מיידיים, כי כולם מסתכלים על אותו מידע. ולכן קצב הפתרון הוא מאוד מהיר".

"ככולם, גם אנו פונים לענן", ציין פרידור, "פתרון Splunk Cloud צומח בקצב שנתי של 81%. שיתופי הפעולה שלנו עם AWS ו-Azure של מיקרוסופט (Microsoft) מאפשרים ללקוחות להתחבר למקורות המידע מעל AWS באופן מיhדי ותוך זמן קצר לקבל ניטור תהליכים, ניטור סייבר וניטור אפליקטיבי. בקרוב נפעל באופן דומה עם גוגל (Google)".

"הסניף הישראלי", אמר פרידור, "הוקם בינואר 2019, ובסיום השנה הראשונה צמחנו בישראל במאות אחוזים. היקף כוח האדם שילש את עצמו ואנו מגייסים אנשים נוספים בימים אלו. הצוות המקומי עוסק במתן פתרון מקיף ללקוחותינו, החל משלב האפיון, המכירה, ההטמעה וליווי הלקוח בכל צורך, תוך עבודה צמודה עם שותפינו העסקיים. יש לנו מאות לקוחות בישראל במגזרי המשק השונים. הלקוחות שלנו הם לא רק ממערך ה-IT בארגון ו/או ה-Cyber, לעתים אלה חטיבות אחרות – עסקי, שיווקי, תפעול או משאבי אנוש. אנו מסייעים להם בעמידה במדדי הביצועים שלהם באמצעות ה-Data-to-Everything Platform שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים