פיטורים נוספים בהיי-טק העולמי: לינקדאין מקצצת 6% מכוח העבודה שלה

הפיטורים עומדים לפגוע ב-960 מעובדי החברה הפועלת מהמטה הראשי שלה בסאניווייל, שבמדינת קליפורניה בארצות הברית

מי הסטארט-אפים הישראלים הכי מבוקשי בה? לינקדאין. צילום: BigStock

לינקדאין (LinkedIn) תפטר כ-960 עובדים, שהם בערך 6% מכוח העבודה שלה, בכל תחומי העיסוק הגלובליים שלה, כך חשף המנכ"ל, ראיין רוזלנסקי, בהודעת דוא"ל לעובדים, שנשלחה ביום ב' והופצה בפומבי.

החברה העומדת מאחורי הרשת החברתית המקצועית המצליחה, אשר נמצאת בבעלות מיקרוסופט (Microsoft), החליטה על קיצוץ מצבת עובדיה לנוכח בהאטה בהעסקת העובדים עקב מגיפת הקורונה, והפגיעה של המצב בעסקיה.

האטה גרמטית גם לחברות גלובליות בהיי-טק. משבר הקורונה. אילוסטרציה: BigStock

האטה גרמטית גם לחברות גלובליות בהיי-טק. משבר הקורונה. אילוסטרציה: BigStock

השפעת הקורונה: האטה דרמטית בחברות

כידוע לכל, ההתפרצות של נגיף הקורונה שיבשה את המסחר ברחבי העולם, וסגרה אלפי עסקים, תוך אילוץ של אחרים לוותר על מספר רב של עובדים. עולם ההיי-טק חווה אף הוא טלטלה, ולינקדאין, המספקת זירה לחיפוש ולהשמת עובדים, מושפעת.

במזכר ששלח לעובדיו ציין המנכ"ל רוזלנסקי כי התפקידים שיצומצמו הם בארגוני המכירות ורכש הכישרונות הגלובליים של החברה. רוסלנסקי אמר שאלו הפיטורים היחידים שמקדמת לינקדאין כרגע.

עובדים אמריקנים שיושפעו מפיטורים אלו יקבלו פיצויי בדמות לפחות 10 שבועות עבודה, ושנה נוספת של כיסוי בריאות באמצעות COBRA. המפוטרים ייתבקשו לעזוב את תפקידם ב-21 באוגוסט. לפי רוזלנסקי, העובדים שיפוטרו יחלו לקבל זימונים למפגשים בקרוב. "אם אינכם מקבלים הזמנה למפגש, אתם לא מושפעים ישירות מהשינוי", הבהיר המנכ"ל לעובדים המודאגים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים