מיטווך תייצג בישראל את Wavetec

החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת ענן לניהול תורים ● אמיר מיטווך, מנהל הפיתוח העסקי במיטווך: "ננגיש לארגונים בישראל טכנולוגיות מתקדמות, שיסייעו להם לעמוד בתקנות החדשות שנובעות ממגפת הקורונה, ובד בבד לחזק את חוויית לקוחותיהם"

Wavetec
תייצג בישראל את Wavetec. מיטווך

תייצג בישראל את Wavetec. מיטווך

מיטווך תייצג בישראל את Wavetec, המפתחת פלטפורמה מבוססת ענן לניהול תורים, ניהול וזימון פגישות, עמדות תורים בשירות עצמי ומערכות לספירת קהל.

Wavetec הוקמה לפני יותר משלושה עשורים, ומוצריה של החברה נמכרים ביותר מ-75 מדינות. באחרונה היא פיתחה מוצר חדש, מבוסס ענן, בשם SafeQ, אשר משלב ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת הלקוחות בסניף. פלטפורמה זו תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים מחוץ לסניפים, כדי להבטיח שמירה על ריחוק חברתי ביעילות ובלא מגע פיזי.

"כיום, במגוון רחב של תעשיות, יש צורך מיידי בפתרונות לניהול ולניטור ביקורים באתרים פיזיים", אמר אמיר מיטווך, מנהל הפיתוח העסקי בחברת מיטווך, "ארגונים מחפשים פתרונות חדשניים כדי לנהל תורים, לנטר ולווסת תפוסה של מבקרים בשטחם, וכן לאפשר ללקוחותיהם לקבוע פגישות בקלות, ביעילות ומכל מקום. ארגונים שעושים שימוש בטכנולוגיה הנכונה, יכולים להבין טוב יותר את הלקוח וכן לחסוך לו זמן יקר של עמידה בתורים".

אמיר מיטווך, מנהל הפיתוח העסקי במיטווך. צילום יח"צ

אמיר מיטווך, מנהל הפיתוח העסקי במיטווך. צילום יח"צ

לדברי מיטווך, "השותפות עם Wavetec תנגיש לארגונים בישראל טכנולוגיות מתקדמות, שיסייעו להם לעמוד בתקנות החדשות שנובעות ממגפת הקורונה, ובד בבד לחזק את חוויית לקוחותיהם. הכלים החדשים יספקו תובנות יקרות ערך אודות תנועת הלקוחות בסניף ואופטימיזציה של כוח העבודה הנדרש, כדי לתת להם שירות. בשל היותה של הפלטפורמה מבוססת ענן, היא אינה דורשת הכנת תשתיות מחשוב פיזיות יקרות וזמן הקמתה באתר הלקוח צפוי להיות מהיר ביותר".

"Wavetec לוקחת את חווית הלקוח באזורי השירות ובנקודות קמעונאיות אחרות ומעלה אותה לשלב הבא, באמצעות טכנולוגיות חכמות", אמר אמנון אבי-גיא, מנהל החטיבה לציוד מיחשוב, מיטווך. לדברי אבי-גיא, "החברה פיתחה פתרון להזמנת תורים באמצעות ווטסאפ (WhatsApp). הפתרון תוכנן כדי לסייע לעסקים לאמץ את ה'נורמלי החדש', להמשיך לשרת את לקוחותיהם גם בתקופה זו, ולספק להם שירות בלא הפרעה. הלקוח עושה שימוש באפליקציה שמותקנת על הסלולר, וכך הוא יכול לבחור את נקודת השירות לפי העדפתו האישית, לקבל הנחיות הגעה, לקבל התרעות על מצב התור ולהצטייד ב'פתק תור וירטואלי', עוד לפני הגעתו לשטח. הפתרון מאפשר לשמור על ריחוק חברתי, הוא פשוט ואינו דורש התקנות מסובכות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים