"ברבעון הקורונה, גדלנו ב-50% לעומת שנה שעברה"

ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל, סיפר על פעילות החברה בזמן המשבר עד כה ועל פרויקטים שהחברה העולמית ביצעה בצבא ארצות הברית

ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל. צילום: ניב קנטור

"ברבעון הקורונה, גדלנו בהיקף הפעילות שלנו בישראל בקצב גבוה, של 50%, לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. אנחנו מגדילים את הנוכחות שלנו בניהול לקוח, בהנדסה, בשיווק ובדלוורי – בכל מגזרי הפעילות, לרבות עולם הביטחון", כך אמר ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס (Nutanix) ישראל ויוון.

הולנדר דיבר בכנס הווירטואלי טכנולוגיה בשני – ITforIDF, שנערך היום (ב'), בהפקת אנשים ומחשבים. הוא ציין כי "נוטניקס הוקמה ב-2009, הוציאה לשוק את המוצר הראשון שלה ב-2011 ומובילה זו הפעם השלישית בריבוע הקסם של גרטנר בתחום ה-HCI. יש לה 6,000 עובדים, 16 אלף לקוחות ארגוניים ונתח שוק של 50%".

"אנחנו מספקים פתרון דטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC), שבעזרתו צוותי ה-IT יכולים לתפעל ולמכן עננים. אנחנו מספקים פתרונות לעולמות האינטרנט של הדברים, לסניפים מרוחקים, לענן ציבורי, פרטי והיברידי, ולהתאוששות מאסון", הסביר.

"וירטואליזציה של שרתים – מוצר שלא צריך לשלם עליו"

לדברי הולנדר, "ב-2015 השקנו את אקרופוליס, ההייפרוויזור שלנו, שמאפשר וירטואליזציה של שרתים בחינם. זאת, כי לשיטתנו מדובר במוצר צריכה, שלא צריך לשלם עליו. ב-2017 עשינו ניתוק בין חומרה ותוכנה ואמרנו שנספק ללקוחות או רכיב שלנו עם 'ברזל' או רק תוכנה עם 'ברזל' של הלקוח. נתח השוק שלנו עומד על כמחצית מהשוק, VMware שנייה לנו ושאר הספקיות עומדות על אחוזים בודדים".

הוא ציין כי "בדירוג רמות שירות של ספקים, התעשיה שאליה אנחנו שייכים מדורגת בסקאלה ממינוס 100 עד 100, עם ציון ממוצע של 27 בחמש שנים האחרונות. הציון שלנו עומד על יותר מ-90".

עוד אמר הולנדר כי "אנחנו מציעים לעולם הביטחוני ניהול אבטחה, עם יותר שליטה שניתנת למנהל המערכת. ככלל, אנחנו מספקים פשטות תפעולית בקליק אחד. אנחנו רוצים IT שקוף לחלוטין, עם יכולת לשדרוג סביבה מקצה לקצה בלחיצת כפתור אחת, ובכך עונים למצוקת כוח האדם". לדבריו, "אנחנו מאפשרים צריכת שירות במקטעים, ולא לתכנן מערכת מראש לשלוש שנים. ניתן להתחיל עם אשכול שרתים אחד ולגדול גרנולרית (גרעינית)".

"עולם מוגדר תוכנה הוא יותר חדשני ומאפשר להטמיע חדשנות כמעט אינסופית בצורה מהירה. שימוש ברכיבים שלנו מניב תשתית מוגדרת תוכנה, עם מענה לדטה סנטר שלם מקצה לקצה", אמר הולנדר.

הוא ציין כי "עם מערך הפתרונות שלנו לא נדרשת אינטגרציה של מספר רב של יצרנים וכלי ניהול. כל מוצר שאנחנו מוציאים לשוק יודע לעבוד לאחר 20 דקות בלבד של הטמעה. אנחנו מספקים התייעלות כלכלית, פחות שטח רצפה ופחות צריכת חשמל. הפתרון שלנו יכול להיות מותקן על ספינות, כלי רכב משוריינים, בתנועה על מכולות, בונקרים, דטה סנטרים ראשיים ואתרים מרוחקים".

הולנדר אף הציג פתרון כזה שנוטניקס הטמיעה בצבא ארצות הברית. "זהו פתרון מוכלל, עם אותה תוכנה מנוהלת ממקום מרכזי. המוצר מותאם לפריסה בדרג הטקטי, נכנס למזוודה, ניתן לעלות אתו למטוס ולהטמיע אותו בכל מקום. ערכנו פריסה מהירה של פתרונות שכאלה בחיל הים האמריקני, עם חיסכון של פי ארבעה בשטח רצפה ועם יותר מ-100 אשכולות. כמו כן, ערכנו עשרות פרויקטים בסוכנויות ביטחוניות", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים