דפדפן כרום שוכח שמות משתמש וסיסמאות אחרי עדכון Windows 10

משתמשים מתלוננים שלאחר שעדכנו את מערכת ההפעלה של מיקרוסופט במאי האחרון, החלו להיתקל בתופעה שפשוט מחייבת אותם לשוב ולהכניס את פרטיהם כשהם מנסים לגלוש בשירותים כמו ג'ימייל, פייסבוק וטוויטר, אפילו אם עזבו את המחשב לזמן קצרצר

חדש בכרום: זיהוי משתמש באמצעות Passkey.

בחודש מאי האחרון זכו משתמשי Windows 10 של מיקרוסופט לעדכון משמעותי סופסוף למערכת ההפעלה שלהם. הגרסה המעודכנת עתידה הייתה להביא חידושים חשובים, הן בסגירת חורי אבטחה והן בהוספת פונקציות ונהלים אוטומטיים. אלא שכבר כעבור זמן קצר התגלו בעקבותיה בעיות רציניות, בעיקר בתחומים הגרפיים, ואילו כעת מסתבר שדפדפן כרום של גוגל ממש נפגע ממנה – או כך לפחות מסתמן לפי דיווחי משתמשים.

Windows 10

Windows 10

מאז עדכון Windows 10 המשמעותי, דפדפן כרום כבר לא יכול להשאיר משתמשים מחוברים, לסנכרן נתונים, לאחסן קובצי cookie, לזכור סיסמאות או נתוני סיומות של צד שלישי. הבעיה החדשה עם העדכון משפיעה במיוחד על מי שעושים שימוש אינטנסיבי באינטרנט, כשעליהם להחליף זהויות בעת כניסה לדפי אינטרנט ופלטפורמות שבהן הם משתמשים בשמות משתמש והסיסמאות שונות.

חשיפת הבעיה הגיעה כשמשתמשים רבים התחילו מתלוננים כי לאחר העדכון ל-Google Chrome הדפדפן החל מתנתק מכל החשבונות שאליהם נכנסו. כך למשל, אם משתמש נכנס באופן קבוע לטוויטר, לחשבון המייל שלו, לפייסבוק וכדומה,בכל פעם שהוא כיבה את המכשיר, או שזה נכנס למצב שינה או השהייה – כל הנתונים והכניסות שבוצעו נמחקים, והוא נאלץ להתחבר שוב. זה מטריד, וזה מחבל לכולם בפעילות – גם למי שרק "מבלה" על המחשב ועוד יותר למי שממש עובד עליו.

מיקרוסופט לא התייחסה בינתיים לתופעה ואילו גוגל, שלפי פורבס צפתה את הבעיה המסוימת כבר בפוסט שפרסמה בבלוג שלה באפריל, כנראה סבורה שהכשל קשור לענקית המתחרה, זו השוכנת ברדמונד, ולא אליה. נמתין להתפתחויות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים