מי נסיך של גוגל? הענקית מתכננת להשיק רמקול נסט חדש

השם של הרמקול החכם יהיה ככל הנראה 'פרינס', וכמובן שגם הוא "יעסיק" ו"ילין" בתוכו את העוזר הווירטואלי מבית ענקית הטכנולוגיה, Google Assistant, אם כי מסתמן שהמכשיר העתידי יתהדר גם בסאונד וטווחים מרשימים במיוחד

Google Home, מאחוריך. צילום: אתר הבית

גוגל מתכוונת להשיק רמקול חכם חדש בקרוב, תחת המותג נסט, והוא יקרא כנראה 'פרינס' (Prince), כך על פי מקורות המכירים את הפיתוח, ששוחחו עם אתר 9to5Google. המוצר הטכנולוגי החדש עתיד לאמץ אף הוא את הקו העיצובי של המוצרים הקיימים, Nest Mini, Nest Hub, ו-Google Home Max.

ה"נסיך" החדש לבית גוגל, לפי הדיווחים, יהיה גם הוא חסר תצוגה, בדומה לרמקולים של סונוס. התקני השמע שלו יהיו גדולים פיזית יותר מאלו שמופיעים ברמקול Google Home, ובכך למעשה יוכל המכשיר להיות ממותג כ"רמקול טיול", שהסאונד שלו נהנה מוופרים בגודל 2 אינץ' אשר להם טווח שמע עצמתי יותר.

השינוי הזה, כך על פי הגורמים שסיפרו על המוצר, אמור להביא את יכולות הסאונד של הרמקול החדש, כתואמות יותר לאלו של ה-Google Home Max – הכולל שני וופרים ושני טוויטרים – מאשר לאלו של ה-Google Home המקורי.

Google Assistant

Google Assistant

התוכנה של מכשיר הפרינס תכיל את העוזר הרגיל של גוגל, ה-Google Assistant, המסופק עם הרמקולים החכמים האחרים של החברה. העוזר הקולי מבוסס הבינה המלאכותית, כידוע, מסייע לבעליו לחפש ולאתר מידע באינטרנט, יכול גם להזמין כרטיסים ולבצע קניות אונליין, וכמובן – שולט מרחוק באלמנטים ביתיים כמו תאורה ומערכות מיזוג אוויר וסאונד. לפי 9to5Google, נכון לעכשיו לא נודעו יכולות תוכנה ייחודיות אחרות.

לעת עתה לא נמסרה מטעם גוגל הודעה רשמית שמכשיר שכזה עתיד להגיע מטעמה לשוק, או מתי יתרחש הדבר. 9to5Google סבורים כי אפשר שהעיכוב בשחרור מכשיר ה-Pixel 4a יכול לדחות את שחרורו של הרמקול החדש. ושבכלל, ייתכן שגוגל לא תצא עם מוצרי חומרה חדשים עד הסתיו.

באשר למחיר, 9to5Google מעריך כי הוא יהיה גבוה יחסית למחיר רמקול Home של גוגל, אך נמוך יותר ממחיר ה-Home Max.

גוגל לא הגיבה לדיווח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים