תבניות של מכשיר ה-iPhone 12 דלפו לרשת

לפי הצילומים של התבניות, שהועלו לטוויטר, צפויים לנו ככל הנראה שינויים בעיצוב ● עכשיו נותר להמתין לגלות האם אכן אלו תבניות המכשירים החדשים של הענקית מקופרטינו והאם השקת הדור הבא תידחה או דווקא תוקדם(?) בגלל הקורונה

אז איך ייראה ה-iPhone הבא? צילום אילוסטרציה: BigStock

ביום א' האחרון, הדליף משתמש טוויטר המכונה JinStore מספר תמונות חדשות שבהן ניתן לגלות, לכאורה, את מה שעשוי להיות הקו העיצובי של מכשירי iPhone 12 ו-iPhone 12 Pro שתוציא אפל בקרוב. לפי תכניות מוקדמות, החברה אמורה להתחיל בייצור הטלפונים החדשים בסוף החודש הבא.

אחד הדברים הבולטים בצילומים, שכביכול מעידים על מראה המכשור הבא מבית הענקית מקופרטינו, הוא שנראה כי עדיין יש לסמארטפון בחלקו העליון מגרעת גדולה.

זו אינה הפעם הראשונה שתמונות של טלפונים או מכשירים עתידיים מגיעות לרשתות החברתיות הרבה לפני השקתם. מחד, זה הרי סוד כמוס שהפרתו פוגעת, לכאורה, באפל, אבל מאידך – ההדלפות הללו מגדילות את הבאז והעיסוק במכשיר שעתיד לצאת לשוק, ומעצימות את העניין בו. כך קרה גם עם המכשיר הקודם של החברה, שבאפריל 2019 תמונות שנחשפו ב-Weibo – הרשת החברתית הסינית – ואשר דווחו על ידי אתר Slashleaks, תיעדו גם הן תבניות שמייצר גורם צד שלישי למארזים בעבור מכשירי ה-iPhone 11.

התמונות מציגות סדרה של תבניות כסופות, כאלו שלרוב משמשות את ידי המארזים שגורמי צד שלישי מפתחים בעבור אפל. לפיכך, אם אפשר לסמוך על האמינות של תמונות התבניות הללו, משפחת iPhone 12  תכלול מכשיר בגודל 5.4 אינץ' ומכשיר שני גדול יותר, בגודל 6.1 אינץ'. שני דגמי הפרו שיגיעו יהיו בגודל 6.1 אינץ' ו-6.7 אינץ'. לפי מומחים, ההערכות הללו הגיוניות – הן הולמות את התבנית שאפל קבעה לקראת השקת הבכורה של ה-iPhone 11 בשנה שעברה, כולל מספר אפשרויות גודל ומחיר שונות, וכן מתאימות להדלפות קודמות של המכשירים העתידיים.

שמועות שנפוצו בעבר סברו כי מכשירי ה-iPhone הבאים יזכו בעיצוב שונה דרמטית ממה שהתרגלנו אליו בשנים האחרונות, כשהשינוי צפוי להיות המשמעותי ביותר מאז זה שנעשה ב-iPhone X בשנת 2017. ואכן, התבניות שצילומיהן התגלגלו לטוויטר כוללות שוליים זוויתיים ומרובעים יותר לעומת משפחת iPhone 11, שהשוליים שלה הם "רכים" יותר.

אם הדליפה הזו אמיתית, המשמעות היא שאפל תחזור במידת מה לפחות אל האסתטיקה העיצובית המוקדמת יותר שלה – בערך לימי ה-iPhone 4. מה שלא ישתנה הוא כנראה המגרעת העליונה שעדיין שם, מלפנים ובמרכז ובאותו גודל. עם זאת נראה כאילו אפל הצרה מעט את החריצים משני הצדדים, אך מצלמת הסלפי וסורק ה-Face ID עדיין יושבים בנוחות באותו מקום כמו בסדרת ה-iPhone 11.

מועד הגעת המכשירים למדפים, הווירטואליים והפיזיים כאחד, עדיין מעורפל. עד כה אפל הקפידה על הופעת מכשירי הדגל החדשים ביותר שלה במהלך אירועי ספטמבר, אך יש מי שסבורים כי הפעם – לנוכח שלל ההשפעות של מגיפת הקורונה – העיתוי הקבוע הזה יכול להשתנות. על פי דיווח במרץ מאתר החדשות היפני Nikkei, אפל שקלה לדחוק את ההשקה לאייפונים שלה השנה בכמה חודשים. מאידך, מידע סותר בבלומברג מרמז על ההפך: אפל תשחרר את הטלפונים החדשים כבר בסתיו הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים