העוזר החכם של גוגל יכול לעזור למצוא עד תשעה סמארטפונים

בעזרת התכונה "מצא את המכשיר שלי", מעכשיו מסוגל ה-Google Assistant לאתר יותר משני מכשירים, כפי שעשה באופן מוגבל עד כה

למצוא יותר בקלות מכשיר שאבד. צילום אילוסטרציה: BigStock

הפקודה "מצא את המכשיר שלי" (find my device) פועלת במכשירי גוגל בכלל, ובעיקר ב-Google Home – אותם רמקולים חכמים מבית ענקית הטכנולוגיה ממאונטיין וויו, המסייעים למשתמשיהם בשלל תחומים. על הפעולה אחראי העוזר הקולי, Google Assistant. התכונה מאפשרת למשתמש לצלצל לטלפון דרך חשבון הגוגל שלו, וכך לאתר – ואולי גם למצוא – מכשיר שאבד, נגנב, או שפשוט נשכח היכן שהוא.

אבל, על אף שהתכונה מעולה ומועילה, היו לה גם מגבלות מסוימות, כמו למשל העובדה שניתן היה עד כה לבקש מהעוזר החכם להתקשר רק לעד שני מכשירים שהופיעו ברשימתו.

Google Home - הרמקול שבו חי העוזר Google Assistant. צילום: BigStock

Google Home – הרמקול שבו חי העוזר Google Assistant. צילום: BigStock

אלא שלפי דיווח של אתר Android Police, המגבלה זו השתנתה. אם תפעילו את התכונה, ויש לכם יותר משני מכשירים מחוברים, היא תתחיל לאתר את המכשירים שלכם ורשימה שלהם תופיע לפניכם. העוזר ישאל אתכם אם תרצו לצלצל אל כל מכשיר ומכשיר. עד תשעה במספר, לפי הדיווחים. ומן הסתם תרצו לעשות זאת בכדי למצוא היכן מתחבאים הניידים שנעלמו.

משמע שהמכשירים שברשותכם, ושחיברתם לאחרונה לחשבון הגוגל, ניתנים כעת לאיתור על ידי העוזר הקולי. מדובר בהתפתחות מעניינת, ואולם עדיין לא כזו שתחרוג מגבולות הטלפונים הניידים, כך שלמשל טאבלטים או מכשירי Chromebook, עדיין לא ניתנים לאיתור ולא מופיעים כעת גם הם ברשימה.

כתב Android Police צייץ על הגילוי ושיתף את העוקבים אחריו בטוויטר בסרטון המתעד את הביצועים של העוזר/ת של גוגל. ארטם רוסקובסקי צייץ: "זה רק תשעה מכשירים בסך הכל, וזאת לא הרשימה המלאה שלי. לא בטוח באיזה אלגוריתם הוא משתמש. בנוסף – אין אף לא טאבלט אחד (ברשימה – ג"פ)".

החידוש נכנס לפעולה אחרי עדכון אחרון, המופעל אוטומטית בעבור הגרסה האנגלית (האמריקנית) של העוזר הקולי, ולא ברור בינתיים מתי תתעדכן בעבור כל העוזרים בכל השפות והאזורים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים