הרשת גועשת: בוב ספוג הומו

ניקלודיאון הוציאו את הספוג עם המכנס המרובע מהארון ולגולשים יש המון מה לומר על כך ● יש מי שמערערים על וודאות הזהות המינית עדיין, ויש מי שחוגגים על הגילוי, הרשמי לדעתם

חוגג גאווה. בוב ספוג. צילום אילוסטרציה: BigStock

בשנה שעברה חגג היצור הצהוב שחי בתוך אננס על קרקעית הים יום הולדת 20, אבל רק עכשיו, אחרי שלאורך השנים הרבות הציג זהות מגדרית פלואידית ולא ברורה, מתברר באופן מובהק שבובספוג גיי.

רשת ניקלודיאון, האמא של בובספוג, החליטה לעשות ליצור המאויר והאהוב שלה את האאוטינג המסעיר לכבוד חודש הגאווה, המצוין בימים אלו בעולם. אמנם בטקסט לא נכתב מפורשות שבובספוג הומו, אבל רבים סבורים שהציוץ מאשר כי הספוג הצהוב הוא חלק מקהילת הלהט"ב.

בציוץ החדש מסוף השבוע, שנועד כאמור לציון החגיגות הגאות, הרשת פרסמה איור של בובספוג, לצד דמויות מוכרות אחרות שלה (השחקן מייקל ד. כהן, מהסדרה "הסוכן הנרי", שעבר ניתוח לשינוי מין, ואווטאר קורה, דמות מהסדרה "האגדה של קורה" המזוהה כבי-סקסואלית), וכתבה: "חוגגים את הגאווה עם קהילת הלהט"ב ובני בריתם החודש, ובכל חודש".

משתמשי הרשתות החברתיות מכל העולם נסערו מהגילוי. רבים הביעו תמיכה מובהקת ביציאה, אך כמובן היו מי שהתקוממו.

משתמש טוויטר MObi לדוגמה כתב: "ניקלודיאון מפזרים פייק ניוז, בובספוג מעולם לא היה גיי, הוא לחלוטין א-מיני. הגיי שם הוא סקווידוויד". הגולש bgo Miko הסביר את מקור ה"טעות" להבנתו וכתב: "תסתכל במה ניקלודיאון בעצמם פרסמו ולא בטלפון שבור הזה ותראה שהם שמו אותו בתור חלק מ'דמויות מהקהילה ה+LGBTQ ותומכות של הקהילה'. לא כתבו שהוא גיי או הומו בשום מקום. א-מיניות זה לגמרי חלק מ+LGBTQ". מנגד הגולשת זוהר אלימלך צייצה ש-"סיפרתי לבן שלי בן 11 שבובספוג גיי. הוא אמר לי: אמא הוא תמיד היה גיי, רק עכשיו הוא מספר לכולם. והתהייה הבאה שלו הייתה אם בובספוג יילך על פטריק כבן זוג או יחפש ספוג כמוהו…". 

The amount of times this man has tried to come out to us but ain’t nobody wanted to listen. Smh… #SPONGEBOB #spongebobgay pic.twitter.com/9Rr4DiVK1B

המעריצים שיתפו את תגובותיהם המגוונות לחדשות בעיקר באינסטגרם וטוויטר, והוסיפו תיוגים כדרוש, בעיקר את ההאשטאגים: spongebobisgay#, או spongebobisgay# ואחרים.

 

View this post on Instagram

 

Good for you, funky sponge man. Happy pride 2020 #pride2020 #spongebob #spongebobisgay

A post shared by Finn (@finokky) on


בין השאר נצפו תגובות נוספות שבהן נכתבו דברים כגון: "כמה פעמים האיש הזה ניסה לצאת אלינו אבל אף אחד לא רצה להקשיב"; "אנשים עדיין יעמידו פנים שהם המומים"; או "כל הכבוד לך, איש ספוג פאנקי. גאווה שמחה 2020", וצירפו ממים מתאימים, ססגוניים וכמובן – שמחים.

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ילד

    אבל יש פרק שבו הוא מספר על החתונה עם סנדי!!!! הוא התחתן עם סנדי, הוא לא גיי! (לא שיש משהו רע עם זה)

אירועים קרובים