בוב ספוג חגג יומולדת 20 ברשתות החברתיות, שנולדו בכלל אחריו

הוא דמות מצוירת שילדים ומבוגרים כאחד משוגעים עליה - צהוב, חריג, צעקן ולא הספוג הכי חד שיש - אבל מי רוצה ספוג חד, כשספוגים צריכים בעיקר לספוג?! ובמקרה של הקרטוּן עם המכנס המרובע גם פשוט לשמח ולהצחיק ● המדיה החברתית אוהבת את בובספוג והראתה לו את זה בגדול ביום ההולדת שלו, שחל אתמול (א')

בובספוג - כבר בן 20. צילום: BigStock

לעמוד הפייסבוק הרשמי של בובספוג יש יותר מ-51 מיליון לייקים. אתמול (א'), ביום ההולדת ה-20 של היצור הצהוב שחי בתוך אננס על קרקעית הים, העלה העמוד סרטון חגיגי שכלל, מן הסתם לשמחת המעריצים, את כל הגגים, הרעש, הנונסנס, הדמויות האהובות – בראשם כמובן פטריק, סקווידוויד, מר קראב, סנדי, גארי החילזון ואפילו פלנקטון המרושע – ויתר הדברים שהפכו את הדמות המאוירת המתבגרת וחבריה לכל כך פופולריים בקרב קהל מגוון, ודי אמורפי להגדרה. אבל זה ממש לא הכל.

החגיגות לכבוד יום ההולדת של בובספוג התפשטו בכל הרשתות החברתיות, באינסטגרם, טוויטר, יוטיוב, סנאפצ'ט וביתר הזירות שבהן כולנו מתכנסים לציין אירועים כמו זה, כשדבר אחד ודי מדהים מאפיין את כל המהומה – בובספוג למעשה נולד עוד בטרם מישהו, אפילו לא מארק צוקרברג היזם חסר הלאות, חשב על הקונספט של רשת חברתית ולאן הוא יוליך את כולנו. למעשה, בהווה, לו יכולנו להביט על הרשתות החברתיות מהצד, יתכן שהיינו מרגישים קצת כאילו אנחנו צופים בפרקים של "בובספוג מכנס מרובע" – לפחות ברמת הכאותיות הכללית. אבל מה זה משנה אם הכל די משוגע כיום, העיקר שיש סיבה למסיבה.

אז את אירועי היומולדת הרשמיים החלו רשת פוקס וניקולודיאון, האמונים על המותג הלוהט עדיין, כבר לפני זמן מה עם השקת "השנה הטובה ביותר אי-פעם" – מיתוג שתחתיו הופיעו ספיישלים שונים ופרקים חדשים במתכונן OD, בהזרמה לפי דרישה. ויש דרישה.

הספיישל המרגש מכולם, אולי, הוא זה שבו התייצבו כל חברי הקאסט הקולי של בובספוג לבצע בלייב את תפקידיהם ולתת לדמויות את קולם, בעשייה שתמיד נמצאת בכלל מאחורי הקלעים. וכך, הרגעים האהובים, מקבלים טאץ' נדיר עם טום קני – שאחראי על קולו של בובספוג מכנס מרובע, ביל פייגרברייק – הלא הוא פטריק, ועוד רבים אחרים. הסרטון הזה עלה ליוטיוב ב-4 ביולי ומאז צפו בו כבר 5,778,622 גולשים והוא גרף כמעט 350 אלף לייקים.

פרק מיוחד שנוצר לכבוד אירועי יום ההולדת זכה גם להאשטאג ספציפי – SpongeBobsBigBirthdayBlowout# וחיפוש מהיר אחריו מוצא שלל אזכורים של אירועיו ושל הדרמות שהוא מייצר, שלא נרצה לעשות לכם ספוילרים אודותיהם.

מעניין לגלות כי גם היוצר המיתולוגי של הסדרה, הביולוג הימי והאנימטור סטיבן הילנבורג, שנפטר באופן טראגי לפני כ-8 חודשים עקב מחלת ניוון שרירים, זכה למחוות שונות ורבות ברשתות החברתיות ולשפע של פרגון, כמו בציוץ הזה, שבו הוא, ולא בובספוג ברואו, מכונה על ידי מעריץ "גיבור הילדות שלי".

גם הקטע שמתעד את אירוע מסיבת יום ההולדת בסדרה, שנערכה במסעדת "הסרטן הפריך", שפשוט כולל את כל הבלאגן המפואר של הסדרה ההומוריסטית, מככב ביוטיוב ושווה צפייה.

וכמובן שאם גם אתם רוצים לחגוג ולהצטרף למסיבה, בעידן הנוכחי אין צורך להמתין לעליית פרקים בשידורים חוזרים בטלוויזיה, כשכל חיפוש קצרצר אחרי השם 'בובספוג' מביא אליכם מבחר אדיר של סרטונים, תגובות, פוסטים, ציוצים, ממים וגיפים, שבטוח יעשו לכם שמח בלב. מזלטוב בוב ספוג!

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים