DnA-IT הטמיעה טכנולוגיות נוטניקס באפי נכסים

אפי נכסים, העוסקת ביזמות ובניהול נכסים מניבים בישראל ובמזרח אירופה, השלימה פרויקט רחב היקף לשדרוג ולאיחוד תשתיות ה-IT בדטה סנטר הראשי של החברה ברומניה, ובאתר ה-DR בישראל, בביצוע ביצעו אנשי DnA-IT, שהטמיעו בחברה את פתרונות ה-HCI של נוטניקס ● היקף הפרויקט מוערך בכ-600 אלף שקלים

שירה באום, מנמ"רית אפי נכסים. צילום: יח"צ

DnA-IT הטמיעה טכנולוגיות של נוטניקס (Nutanix) באפי נכסים (AFI). הפרויקט נחלק לשני שלבים, שכל אחד מהם ארך כחודש, והשני שבהם הסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכ-600 אלף שקלים.

אפי נכסים, העוסקת ביזמות ובניהול נכסים מניבים בישראל ובמזרח אירופה, השלימה פרויקט רחב היקף לשדרוג ולאיחוד תשתיות ה-IT בדטה סנטר הראשי של החברה ברומניה, ובאתר ה-DR בישראל. הדטה סנטרים משרתים את משרדי החברה בשמונה מדינות. את הפרויקט ביצעו אנשי DnA-IT. במסגרת הרחבת הפעילות העסקית של החברה הוחלט על ריכוז מערך ה-IT של החברה.

בפרויקט הראשון, שנערך במחצית השנה שעברה, הוקם במטה החברה ברומניה דטה סנטר חדש בענן, בתצורת אירוח בחברת דויטשה טלקום. במסגרת הפרויקט, הוטמעו פתרונות ה-HCI (תשתיות אחודות המשולבות באופן עמוק) של נוטניקס. אלה מאפשרים להריץ שרתים, אחסון ותקשורת באמצעות מערכת אחת. המערכת של נוטניקס פועלת עם שלושה שרתים פיזיים של Super Micro – המריצים כ-130 שרתים וירטואליים. התשתית מקושרת לטרמינלים לקוח רזה של מיקרוסופט (Microsoft), המשמשים כמחשבים נייחים של כ-350 משתמשי החברה, עבור הרצת יישומים שונים, דוגמת מערכת ה-ERP של סאפ (SAP).

לאחר הפרויקט באתר הייצור ברומניה, החל פרויקט לשדרוג אתר הגיבוי וההתאוששות מאסון, הממוקם בישראל. במסגרתו הוקמה תשתית אחודה מבוססת נוטניקס, הפועלת בסביבת שלושה שרתים פיזיים, המריצים 72 שרתים וירטואליים.

לדברי שירה באום, מנמ"רית אפי נכסים, "בעבר מערכות התשתיות והיישומים של החברה היו מבוזרות על פני שמונה המדינות שבהן היא פעילה. עם כניסתי לתפקיד ולאחר בחינה מקיפה הוחלט על שינוי מעמיק במערך ה-IT של החברה. לאחר בחינת החלופות השונות,  הפתרון שנבחר היה מודל ענן פרטי כאשר פתרון ה- HCI של חברת נוטינקס נמצא כמתאים ביותר בבחינת עלות/תועלת.

באום הוסיפה, כי "עכשיו, כשיש לנו מערכת אחודה, קל לנו מאוד לנהל, לתחזק, לתפעל ולאבטח את התשתיות. איחוד התשתיות הביא גם לחיסכון ניכר בשטח הרצפה: עם הפתרון של נוטניקס עברנו מדטה סנטר שתפס חדר שלם, בשטח של 15 מ"ר בישראל – לחצי ארון שרתים. כך, מספקים השרתים ביצועים גבוהים".

בן סמו, מנהל מכירות בנוטניקס ישראל, הוסיף, כי "הפרויקט הביא לחיסכון במשאבים, עם צמצום עלויות הניהול והתפעול של מערך ה-IT, לצד החיסכון בשטחי רצפה וההוצאות הכרוכות בכך. הדטה סנטר מהווה את התשתית שמאפשרת לארגון הגלובלי לעבוד בשקיפות מלאה בין כל הסניפים, עם שיתוף בידע ומידע, אספקת מענה מהיר לצרכים עסקיים שונים, עם ביצועים גבוהים ושרידות מרבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים