אינוקום תייצג את פתרונות אוויאטריקס בישראל

פלטפורמת הרישות בענן של אוויאטריקס מאיצה את טרנספורמציית ה-IT לענן

אוויאטריקס. תיוצג בישראל על ידי אינוקום

חברת אוויאטריקס (Aviatrix) שנוסדה בארה"ב ב-2014 ומספקת כיום את פלטפורמת הרישות שלה לסביבה מרובת עננים ליותר מ-400 לקוחות בכל רחבי העולם, תיוצג בישראל על ידי אינוקום, מקבוצת אמן.

צוותי IT מתמודדים עם שלל אתגרי רישות ואבטחה עם פיתוח והמעבר של אפליקציות קריטיות לענן. האתגרים הללו כוללים, בין היתר, עדכוני ניתוב ידניים, מגבלות ענן והיעדר נראות. בנוסף, מאחר שלכל ענן ציבורי יש תבנית משלו, קישור וניהול מספר רב של עננים הופך במהירות לחוויה מורכבת ומאתגרת.

הפתרונות של אוויאטריקס יעזרו לארגונים ליצור ארכיטקטורת רישות לסביבה מרובת עננים משותפת לאורך מגוון סביבות ענן ציבוריות. פלטפורמת רישות הענן של אוויאטריקס מספקת יכולות רישות רב-ענני, אבטחה ונראות תפעולית שהן הרבה מעבר למה שמציעות ספקיות שירותי הענן. התוכנה של אוויאטריקס ממנפת APIs של ספקיות ענן ציבורי לתקשר ולתכנת ישירות בין תבניות הענן הבסיסיות, תוך פישוט של המורכבויות הייחודיות של כל ענן ליצירת מרחב רשת נתונים אחיד, וכן הוספת מאפייני רישות ואבטחה ייחודיים, כמו אוטומציית רישות ענן חכמה, רשת תעבורה Active-Active, המאופיינת ברמת זמינות גבוהה, הצפנת IPSec מקצה לקצה בביצועים גבוהים (מהירות רשת עד 75Gpbs), נראות תפעולית, ניטור ופתרון בעיותDay-Two  ברמת הארגון, החדרת שירות עבור הדור הבא של חומות אש, וסינון יציאות אינטרנט ו VPNs-בין הארגון-לענן.

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן, אמר, כי "אוויאטריקס מציבה סטנדרט איכותי חדש בעולם ארכיטקטורות הענן, וכוללת שכבות נוספות של שירותי רשת מתקדמים, עם מעטפת שירותי אבטחה ותפעול ברמות הגבוהות ביותר".

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום. צילום: ניר אלון

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום. צילום: ניר אלון

קארל דרייזן, סמנכ"ל מכירות EMEA באוויאטריקס, מסביר, כי "מרכז הכובד עבור תשתיות IT עובר לענן הציבורי, והמפתח לטרנספורמציה הזאת הוא ארכיטקטורת רישות מרובת עננים מוכחת ונשנית. אנחנו שמחים לעבוד עם שותפים אמינים כמו אינוקום במטרה לעזור ללקוחות לתכנן, להפיץ ולהפעיל את הרשתות שלהם בסביבה מרובת עננים ולהעניק לצוותי ה-IT את השליטה על טרנספורמציית הענן שלהם".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים