בתקופת הקורונה: פאנדבוקס השלימה סבב גיוס של 200 מיליון דולר

החברה הישראלית, שמספקת פתרונות אשראי ותשלומים לעסקים קטנים, גייסה 20 מיליון דולר מקרן ההשקעות של מיצובישי - ובכך השלימה את סבב C ● בקרן אומרים כי הם החליטו להשקיע בפאנדבוקס לאור הביצועים שלה במשבר הקורונה

אייל שנער, מנכ"ל פאנדבוקס. צילום: יח"צ

משבר הקורונה הביא סטארט-אפים רבים להוריד פעילות ועצר סבבי גיוס. לא במקרה של פאנדבוקס: החברה הישראלית הודיעה היום (ג') כי MUFG Innovation Partners, זרוע ההשקעות של מיצובישי, הצטרפה לסבב גיוס C שלה והשקיעה בה 20 מיליון דולר. יחד עם 176 מיליון דולר שכבר הושקעו בחברה בסבב זה, הסכום שהגיע מהקרן היפנית מעמיד אותו על כמעט 200 מיליון. הסכום שגויס ישמש את החברה להמשיך לפתח את הטכנולוגיות שלה ואף לחדור לשווקים חדשים.

פאנדבוקס הקימה רשת תשלומים ואשראי בין עסקים (B2B), שבאמצעותה היא מספקת פתרונות אשראי ותשלומים לעסקים קטנים – דבר אקטואלי מאוד בזמן הקורונה. מאז הקמתה ב-2013 היא גייסה כ-300 מיליון דולר ממשקיעים שונים, בהם ג'ף בזוס, מייסד ומנכ"ל אמזון.

ב-MUFG החליטו לבצע את ההשקעה הנוכחית בין היתר בגלל הביצועים הטובים של פאנדבוקס במהלך המשבר עד כה. "אנחנו מרוצים מהאופן שבו היכולות הטכנולוגיות של החברה תרמו לביצועים שלה, במיוחד במהלך משבר הקורונה", אמר אקיהיקו אוקמוטו, המנכ"ל ומנהל ההשקעות הראשי של הקרן. "התרשמנו מעמידתה האיתנה במהלך המשבר".

מהחברה נמסר כי למרות עלייה קטנה בהפסדי האשראי בעיצומה של המגפה, האינדיקטורים מראים כעת שהיא חזרה לרמות של לפני המשבר, ואף טובות יותר.

"ההשקעה של MUFG היא הבעת אמון בחברה ובפעילות שלנו", ציין אייל שנער, מייסד ומנכ"ל פאנדבוקס. "ההשקעה שלנו בטכנולוגיות של דטה בזמן אמת, למידת מכונה וניהול אשראי סייעה לנו להגיב במהירות למשבר הנוכחי, שהיה בלתי צפוי, ואפשרה לנו להמשיך ולהעניק שירות למרבית הלקוחות שלנו ולגייס לקוחות נוספים. עם ההשקעה הנוכחית, נוכל להמשיך לפתוח את הפלטפורמה שלנו ואת חוויית המשתמש, ולהרחיב את הפעילות לשווקים חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים