נשים ומחשבים: טלי קמפינסקי, SQLink

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: טלי קמפינסקי, מנהלת פעילות מגזר צפוני בקבוצת SQLink

טלי קמפינסקי, מנהלת פעילות מגזר צפוני בקבוצת  SQLink. צילום: אפרת קופר

שם ותפקיד: טלי קמפינסקי, מנהלת פעילות מגזר צפוני בקבוצת  SQLink

ותק בתפקיד: 5.5 שנים ב-SQLink.

תפקידים קודמים: גיוס טכנולוגי ומנהלת לקוחות בבתי תוכנה מובילים.

השכלה / שירות צבאי: מש"קית רישום בחיל חינוך במחווה אלון, תואר ראשון במדעי החברה והתנהגות ארגונית.

משפחה: נשואה +3 ילדים מקסימים.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

התחלתי את דרכי בעולם הגיוס למקצועות הטכנולוגיים, ומשם התפתחתי לנהל פרויקטים מורכבים בעולם שירותי המחשוב בחברות המובילות במשק. גם אחרי 10 שנים, עדיין, כל יום אני לומדת תחום חדש. עולם המחשוב ומערכות המידע הוא עולם מרתק ומלא באתגרים חדשים. לשמחתי, יוצא לי לעבוד עם צוות של אנשים מוכשרים, עובדים לויאליים ומחויבים ולקוחות שהם מבחינתי כמו משפחה. הדינאמיות בשוק המחשוב וטכנולוגיות המידע חושפת אותי כל העת לתחומים חדשים ולפתרונות פורצי דרך בתחומים שונים, לדוגמה, במגזר הביטחוני ובעולם  המדיקל, שם נמצאים חלק גדול מהלקוחות שלנו בצפון.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

לשמחתי, לא, לא באינטראקציה שלי. חלק מאוד גדול מהלקוחות שלנו מעודדים לגיוס נשים הן לתפקידי פיתוח והן לתפקידי ניהול. אני רואה לא מעט נשים שתופסות מקום של כבוד בתעשייה, וזה מאוד משמח, הגם שהן מוכיחות יכולת ומקצועיות אמיתית. נכון שמספרית יש אולי פחות נשים בתעשייה, אבל זה נובע מהעדפתן של הנשים ומתוך בחירה.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

לא, אני מוקפת נשים מוכשרות, מקצועיות וחזקות אצלנו בחברה. בעולם המכירות אף יש לנו יתרון יחסי. הכוח של הנשים לא יסולא בפז, אני בהחלט מאמינה בכוח שלנו לנהל תהליכים ופרויקטים מורכבים, לפתוח דלתות ולזהות הזדמנויות עסקיות באופן חד ומדוייק יותר!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים