סמסונג תזכיר לכם לרחוץ ידיים

סמסונג פיתחה אפליקציה לשעון שלה, שמספקת תזכורות לרחיצת ידיים ואף שומרת שתעשו זאת נכון ובלי לחפף, אבבל היא מתאימה רק ל-Galaxy Watch... חבל

לא לשכוח לרחוץ ידיים. אפליקציית Hand Wash של סמסונג. צילום: יח"צ

ימי הקורונה הולכים ומתמשכים, ונראה שהם ילוו אותנו עוד זמן רב… השגרה הזאת עלולה, חלילה, להשכיח מאיתנו לרחוץ ידיים, שוב ושוב, ובדיוק לפי ההנחיות – לפחות 60 שניות לפי המלצות משרד הבריאות הישראלי, ו-20 שניות לפי המלצות ארגון הבריאות העולמי, WHO.

לפי כל ארגוני הבריאות, רחיצת ידיים היא אחת הפעולות החשובות ביותר למניעת הפצת זיהומים, וצו השעה במיוחד בתקופה זו, של עידן הקורונה.

מפתחים מטעם מוסד המחקר של בנגלור, יחד עם צוות מיחשוב לביש של סמסונג, נחלצו לעזרת הציבור, ובמהלך השבועיים האחרונים עבדו מסביב לשעון ופיתחו פתרון כדי לסייע לעולם לשמור על היגיינת ידיים בטוחה. אפליקציית Hand Wash מזכירה למשתמשים לרחוץ את ידיהם, אבל למצער, היא פותחה רק עבור ה-Galaxy Watch. חבל.

האפליקציה תזכיר לכם באופן קובע לרחוץ את ידיכם, תוך הקפדה על משך רחיצה של 20 שניות. המשתמשים יכולים להתאים את התזכורות לפעילויותיהם וללוח הזמנים שלהם. בנוסף, בכל פעם שמשתמש יתחיל בפעולת הרחיצה, האפליקציה תעקוב אחר זמן הפעולה ותגיב לאחר 25 שניות (5 שניות לסיבון ופתיחת הברז, ו-20 שניות לרחיצה עצמה).

אם במקרה תחמיצו – האפליקציה תגיד לכם "נו-נו-נו" ותשלח אתכם מיד לכיור.

עוד היא מאפשרת מעקב יומי אחר הרגלי רחיצת הידיים, ומלווה גם בעיצוב שמציג את הזמן שעבר מהרחיצה הקודמת.

רוצו לרחוץ ידיים!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים