גוגל משדרגת את Google Meet ואף משלבת את השירות לתוך Gmail

גוגלג משדרגת את אפליקציית Google Meet, ומשלבת את השירות בתוך Gmail, כך שמנויים בתשלום יוכלו לבצע ולקבל שיחות ישירות באמצעות Meet

אפליקציית ועידת הווידיאו הגוגלית תזכה לפריסת זום חדשה במהלך החודש, לדברי חבייר סולטרו, מנהל G Suite בגוגל. הפריסה החדשה תאפשר תצוגה בו זמנית של עד 16 משתתפי ועידה בו זמנית, לעומת ארבעה משתתפים בגירסה הנוכחית.

סולטרו גם הכריז על שילוב חדש של השירות בתוך Gmail, שיאפשר למנויים בתשלום של שירות הדואר האלקטרוני לבצע ולקבל שיחות ישירות באמצעות Meet. האפשרויות החדשות ישולבו בסרגל של Gmail, בדומה לפונקציונליות Google Chat.

שירות Google Meet, השונה מאפליקציית Hangouts הממוקדת בצרכנים, יזכה גם לשדרוגים באיכות הווידיאו שלו בתנאי תאורה גרועים, ובמערכת סינון רעשי הרקע.

השדרוג בתכונות Google Meet מתרחש על רקע העלייה המטאורית במספר המשתמשים בשירות, כאשר מיליוני אנשים ברחבי העולם משתמשים בו בעקבות תנאי בידוד וסגר.

גוגל הודיעה בשבוע שעבר כי בשירות משתמשים כעת פי 25 יותר אנשים בהשוואה לחודש ינואר האחרון, וכי מדי יום מצטרפים אליו שני מיליון משתמשים חדשים – ולפי הדיווחים הוא אף זכה לשיא של זינוק ב-60% במספר המשתמשים במהלך יום אחד.

גוגל אף הרחיבה את הזמינות של כמה מאפיינים בשירות Meet, שהיו שמורים בדרך כלל ללקוחות G Suite ארגוניים, במטרה לסייע לעסקים לנווט את המשבר המתמשך. התכונות החדשות כוללות סטרימינג בשידור חי עבור עד 100,000 צופים ויכולת לקיים שיחות וידיאו עם עד 250 משתתפים.

לדברי החברה, העדכונים האחרונים ל-Meet נועדו לאפשר מעבר חלק בין צורות שונות של תקשורת במקום העבודה.

"ככל שיותר ויותר אנשים עובדים ולומדים מהבית, אנו רוצים להקל על החיבור ועל המשך ההתקדמות", אמרה גוגל. "באמצעות פגישה ב-Gmail, תוכלו כעת להתחיל או להצטרף לפגישה בקלות בתוך שניות. המטרה שלנו היא לסייע לכם לעקוב אחר מהלך היום, לעבור בצורה חלקה בין אימיילים לפגישות וידיאו – כל סוג של תקשורת שאתם צריכים".

בעוד שמשתמשים יצטרכו להמתין לפריסת הגלריה החדשה, השילוב ב-Gmail יפעל מיד עבור לקוחות G Suite המשתמשים בשירות מבוסס האינטרנט.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יצחק אבנר שמשון

    מעולה תודה רבה אין כמו חברת גוגל

אירועים קרובים