על מה ידברו בפורום המשכיות עסקית 3 בעידן הקורונה? (ב')

הפורומים הווירטואלים של אנשים ומחשבים העוסקים בהמשכיות עסקית בזמן הקורונה מחדשים את פעילותם מיד לאחר החג ● להלן הצצה ראשונה על הנושאים המרכזיים שיועלו על ידי מנמ"רים בכירים ומנהלי חברות IT (חלק שני)

הפורומים הווירטואליים של אנשים ומחשבים ממשיכים לצבור תאוצה וזוכים לחשיפה רחבה ביותר בימי משבר הקורונה. מיד לאחר חול המועד, אנשים ומחשבים ממשיכים בכנסים בפורמט זה, כאשר הנושא המרכזי בכל הפורומים הוא המשכיות עסקית בעידן הקורונה, לקראת יציאה מהמשבר. בפורומים משתתפים סמנכ"לי מחשוב בכירים מכל מגזרי המשק ומנהלי חברות IT שעובדים בצמוד עם המנמ"רים גם בימים אלו, ותומכים בפעילויות שלהם. בפורום הקרוב, שישודר ביום חמישי, 23.4.2020 בשעה 09:30 בבוקר ובשידור חוזר בשעה 15:00, ישתתפו 10 דוברים.

מי בין הדוברים?

שלמה שמאי, המנמ"ר החדש של חברת הביטוח איילון, ידבר על ההתמודדות של החברה עם אסון הקורונה. לדבריו, תרגיל התאוששות שנערך זמן קצר לפני הקורונה עסק בכל תרחיש קיצוני אפשרי, אבל אף אחד לא חשב על אירוע בסדר גודל כזה. למעשה, אומר שמאי, אין בעולם שום ארגון, שום מנהל ושום גוף שיש לו תוכניות מגירה לאירוע כמו הקורונה. בהמשך ידבר שמאי על הצורך להפנים, כי הקורונה תמשיך להיות חלק מחיינו, ואמר, כי עתה כל מנהל צריך צוות חשיבה שיתכנן את היום שאחרי, היום שבו המשק יחזור לפעילות, לצד הקורונה. שמאי הגיע לאיילון בתחילת ינואר השנה, זמן קצר לאחר שפרש מחברת הפניקס, שם כיהן  כמנמ"ר החברה במשך 10 שנים. לפני כן מילא שורה של תפקידים בבנק הפועלים.

שלמה שמאי, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף מערכות המידע של חברת הביטוח איילון. צילום: ניב קנטור

שלמה שמאי, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף מערכות המידע של חברת הביטוח איילון. צילום: ניב קנטור

דובר נוסף הוא שימי ארנסט, מנמ"ר המרכז הרפואי שיבא. ארנסט נמנה עם הצוות  הבכיר של בית החולים, המטפל בחולי הקורונה החל מראשיתה. ארנסט היה שותף להקמת המחלקה המיוחדת לחולי קורונה שהגיעו מספינת השעשועים שנעצרה ביפן, ובהמשך, יחד עם כל הצוותים שלו, תומך בכל המערך הרפואי שמבוסס על רפואה מרחוק, ניהול מרכז בקרה וחמ"ל מרכזי של הטיפול במחלה. בהרצאתו יספר ארנסט כיצד נראה המאבק בקורונה מהזווית של  הטכנולוגיה והחדשנות, שעובדת בצמוד לכל המערך הרפואי של בית החולים.

שימי ארנסט, מנמ"ר בית החולים שיבא תל השומר. צילום: אלעד גוטמן

שימי ארנסט, מנמ"ר המרכז הרפואי שיבא תל השומר. צילום: אלעד גוטמן

מרצה נוספת היא מירב בלאו, מנהלת תחום קשרים בחברת קוגניטיב, שפיתחה פלטפורמה לטרנספורמציה דיגיטלית עבור תהליכים של קשרי לקוחות לארגונים גדולים ובינוניים. הפלטפורמה כוללת גם בוטים שמותאמים לארגון. בלאו תספר בהמשך הרצאתה כיצד הם מסייעים לארגונים בימים אלו, שבהם נושא שירות הלקוחות אונליין נמצא בשיא.

מירב בלאו, מנהלת תחום קשרים, קוגניטיב. צילום: יח"צ

מירב בלאו, מנהלת תחום קשרים, קוגניטיב. צילום: יח"צ

רובין בורץ מחברת ITAWAY, חברה בת של נס, יספר על פתרונות שהחברה מספקת לשוק הארגוני בהתמודדות עם התופעה של עומסים כבדים על רשת האינטרנט, הנובעים מכך שארגונים רבים עברו לעבוד מהבית, תלמידים לומדים מרחוק והממשלה מעניקה את כל שירותיה באון ליין. ITAWAY פיתחה פתרונות, המאפשרים להתגבר על צווארי הבקבוק של האינטרנט, ומסייעת לארגונים לתפקד טוב יותר.

רובין בורץ, ITAWAY, צילום: יח"צ

רובין בורץ, ITAWAY, צילום: יח"צ

דודי גולן מהשלוחה הישראלית של חברת קיסייט ידבר על פתרונות החברה לארגונים שעובדים מרחוק, ויספר כיצד החברה נערכה לאפשר לכל עובדיה לעבוד מרחוק מיד עם תחילת משבר הקורונה, עת החליט מטה החברה לסגור כמה סניפים של החברה ברחבי העולם ולעבור לעבוד מהבית. חברת קיסייט היא מהחברות המובילות בעולם באספקת ציוד בדיקה אלקטרוני (צב"ד) ומערכות לבדיקת ציוד תקשורת ואופטימיציה של ציוד התקשורת לעמידה בעומסים. בשנת הכספים 2019 הסתכמו מכירותיה בעולם בכ-4.9 מיליארד דולר.

דודי גולן, קיסייט ישראל. צילום: יח"צ

דודי גולן, קיסייט ישראל. צילום: יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים