מה חדש באפל?

השבוע החולף הניב חדשות לא מעטות בנוגע לאפל, על המכשיר המוזל שהיא עומדת להשיק, ה-iPhone SE, על הטכנולוגיה שתוטמע במערך הצילום במכשיר הבא של החברה, ה-iPhone 12, על ה-AirTag ועוד

שוב תביעה על התנהלות מונופוליסטית. אפל. צילום: BigStock

מועד ההשקה של היורש החדש של ה-iPhone SE של אפל הולך ומתקרב, ולפי הדיווחים זה יקרה ב-15 או ב-22 בחודש הקרוב, תחת השם iPhone SE גירסת 2020.

לפי הדיווחים והשמועות האחרונות, המכשיר החדש ישא מערך חומרה דומה ל-iPhone 11 ויהיה דומה בעיצובו ל-iPhone 8, ויגיע בצבעי לבן, שחור ואדום, עם אפשרויות אחסון של 64, 128 ו-256 מגה-בייט. מחירו, לפי השמועות, יחל ב-399 דולר – מחיר זול מאוד יחסית למחירים של מכשירי אפל, שברדיפתה אחרי שוק הקצה העליון מאבדת את צרכני שוק הביניים. המכשיר המוזל נועד לבלום את מעבר הצרכנים לאנדרואיד ולמשוך אותם לשירותים שהיא מציעה באמצעות מכשיר במחיר דומה למכשירי אנדרואיד ברמת ביניים.

ה-iPad Pro שהשיקה אפל באחרונה מרמז אולי על המצלמה הצפויה במכשיר ה-iPhone 12 הבא שלה. סורק ה-LiDAR ששולב בו מתאים בממדיו גם לתושבת מערך הצילום ב-iPhone 11 Pro, ובעזרת מייצב וחומרה ותוכנה משופרות תשתמש אפל בצילום במכשיר הבא שלה כתכונה מבדלת מן המתחרים.

בשבוע האחרון רכשה אפל את אפליקציית מזג האוויר Dark Sky והפתיעה רבים מסוקרי החברה. כעת, לאחר הרכישה, משתמשי אנדרואיד כבר לא יכולים להוריד את האפליקציה, וב-22 ביולי השנה היא תפסיק לפעול גם במכשיריהם של המשתמשים הקיימים שלה. לפי הדיווחים, אפליקציות שעושות שימוש בממשק שלה יזכו לאורכה עד סוף 2021, אבל החברה לא מאשרת רישום חדש של מפתחים. הצפי, בהתאם, הוא שאפל תטמיע את התוכנה במערכת iOS ותשלב אותה באפליקציית מזג האוויר.

אפל פרסמה וידיאו בערוץ יו-טיוב שלה וחשפה את חומרת המעקב AirTag, אך מיד הסירה אותו. מכל מקום, ה-AirTag מוזכר על ידי אפל בהקשר לאפליקציית Find My במצב אוף-ליין, כלומר האפשרות למצוא אביזרים גם כאשר הם אינם מחוברים לרשת סלולר או Wi-Fi. ה-AirTag יאפשר ללקוחות לקבוע מכשירים, כמו, למשל, מפתחות או מזוודות באפליקציית  Find My, והתגים שמוצמדים לאביזרים השונים יוכלו לאתר את האביזרים בעזרת תכונת האוף-ליין שתשולב במערכת ההפעלה iOS 13.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים