"הפיכת הכנס לווירטואלי לא צמצמה את מספר המשתתפים"

כך אמרה מזי גלאור, סמנכ''לית השיווק ביבמ ישראל, שסיפרה על ההחלטה המהירה לא לבטל בשל התפרצות נגיף הקורונה את כנס הענן ההיברידי שתכננה החברה, ולקיימו באופן וירטואלי ● "אנחנו חברה טכנולוגית - לא מבטלים, אלא הופכים את האירוע לווירטואלי, בלא שינוי התאריך ובלא שינוי של הפורמט"

"מזה כמה חודשים, היינו עסוקות בתכנון והכנת כנס, ככל הכנסים, פיזי. לאור המצב, בזמן שיא הפכנו את הכנס לווירטואלי. למרבה השמחה, הפיכת הכנס למתכונתו החדשה לא גרעה ממספר המשתתפים בו, שעמד על מאות רבות", כך אמרה מזי גלאור, סמנכ"לית שיווק, יבמ ישראל.

בשבוע שעבר ערכה יבמ ישראל את כנס הענן ההיברידי שלה – שהיה אמור להיות פיזי – באופן וירטואלי. הכנס, שנשא את הכותרת Hybrid Cloud Con – Innovate, Modernize & Secure Anywhere,  נערך בהפקת אנשים ומחשבים. מאות לקוחות ושותפים עסקיים של הסניף הישראלי של הענק הכחול שנרשמו – השתתפו בו. ההחלטה על שינוי מתכונת הכנס התקבלה לאור הרצון להימנע מכינוס של אלפי אנשים בשל החשש מנגיף הקורונה. בכנס הוצג ההיצע של יבמ ורד-האט, שנרכשה על ידי יבמ תמורת 34 מיליארד דולרים – לעולם הענן ההיברידי ולסביבות מרובות עננים. זאת, לטובת צליחה מהירה וטובה של המסע של ארגונים אל הענן.

בחודש פברואר, אמרה גלאור, "חלחלה בנו ההבנה שיהיו קשיים 'להרים' כנס פיזי שכזה, לאור מה שקורה בעולם עם הנגיף. הבנו שהעסקים אינם כתמול שלשום. צוות מנהלות השיווק בחברה, סוזי פרס, גליה בן משה ואני, התלבטנו בסוגיה. לבסוף החלטנו את ההחלטה הברורה : אנחנו חברה טכנולוגית – לא מבטלים, אלא הופכים את האירוע לווירטואלי, בלא שינוי התאריך ובלא שינוי של הפורמט".

"בנינו אירוע גדול", אמרה גלאור. "את הכנס פתחו דניאל מלכה, מנכ"ל יבמ ישראל, ושרון גנור, מנהלת תחום ענן וקוגניטיב בחברה. השניים הציגו את אסטרטגיית הענן ההיברידי והעבודה בסביבה מרובת עננים של החברה. פרנסיס וורקווין, מנהל מכירות אפליקציות ביבמ לאזור EMEA, וליאור חקלאי, מנהל מכירות אינטגרציה של ענן היברידי ביבמ ישראל, הציגו את אסטרטגיית הענן ההיברידי שלנו. דלית נאור, מנהלת תחום טכנולוגיות ענן היברידי במעבדות המחקר של יבמ, הציגה את ההיבט המחקרי במסע לענן". לאחר מכן, ציינה, "הכנס התפצל לחמישה מסלולים שונים במקביל: אינטגרציה אג'ילית בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית; ה'סולם' של יבמ לבינה מלאכותית; אבטחה מקושרת בסביבה מרובת עננים; היפר-אוטומציה; ופיתוח אפליקציות וניהול סביבה מרובת עננים. חתמנו את הכנס בנושא הזרקת חדשנות לארגונים במציאות משבשת".

"היה לנו מעט מאוד זמן, ימים ספורים, כדי לערוך את השינוי", ציינה גלאור, "מהניסיון של יבמ בעולם 'להרים' אירוע וירטואלי, עם מסלולים וקשר דו-כיווני עם המשתתפים לצורך שאלות ותשובות – זה דבר שאורך חודשיים. הכנו את התכנים, עבדנו עם הצוות של אנשים ומחשבים, חיבקנו את השינוי באהבה. אנשי יבמ במטה העולמי ובאירופה סייעו לנו להעלות את התכנים לפלטפורמה הדיגיטלית שלנו, Streaming Video Platform, שהיא חלק מ-Watson Media".

"האירוע היה מוצלח", אמרה גלאור. "השתתפו בו מאות אנשי מקצוע. היה להם פשוט וקל לעבור בין המסלולים, בעוד הם נשארים בנעלי בית וטרנינג בבית. הופתעתי לחיוב מהערנות של המשתתפים. יתרון של אירוע כזה, אונליין, הוא ביכולת להנפיק תשובות של מומחים ואנשי מטה לשאלות מהקהל – במהירות. כך למשל, אחת השאלות הייתה, האם מחשוב קוואנטי יכול לסייע למאבק בהתפשטות נגיף הקורונה".

"מה שאפשר את הצלחת האירוע", סיכמה גלאור, "הוא קודם כל ההבנה שהמציאות השתנתה. החלטה מהירה, ועל בסיסה התנהלנו באופן גמיש. יחד אם אנשים ומחשבים עבדנו סביב השעון. היבט חשוב היה הסיוע המקצועי שקיבלנו מאנשי החברה בארץ ובחו"ל. כולם נרתמו לסייע לנו בהפקה. זה היתרון של יבמ כחברה גלובלית, שהעניקה לנו גיבוי וגב איתן. לסיום, נקודה חשובה היא הגישה החיובית והאופטימיות של כל הצוותים שהיו מעורבים בעבודה".

הכנס נערך בחסות יבמ.

לחצו כאן לקבלת פרטים נוספים מיבמ.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים