אינטל תורמת לבית החולים רמב"ם מכונה לבדיקת קורונה

החברה תספק לבית החולים מימון מלא, בסך של כמיליון שקלים, לרכישת המערכת – מה שיאפשר את הגדלת מספר בדיקות הקורונה בצפון

חלק מהמערכת שאינטל תורמת לבית החולים רמב"ם. צילום: דוברות בית החולים

אינטל הודיעה היום (ב') כי היא תורמת מכונה לבדיקת קורונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה. בית החולים ירכוש מכונה אוטומטית, שתוכל להגדיל את כמות הבדיקות לאבחון המחלה. המימון לרכישת המכונה, בגובה של כמיליון שקלים, ייתרם במלואו על ידי אינטל ישראל.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי מדובר במערכת אוטומטית להפקה ומיצוי של החומר הגנטי (רנ"א) מתוך דגימות נשימתיות, שנלקחות מאנשים שחשודים כחולים בקורונה. בנוסף, היא כוללת שתי מערכות Real time PCR, שמסוגלות לזהות את הנגיף ברמות רגישות ודיוק גבוהות ביותר. ברמב"ם אומרים כי בעזרת שלושת המכשירים הללו ניתן יהיה להגדיל בצורה ניכרת את כמות הדגימות המבוצעות במעבדה, תוך שמירה על איכות גבוהה ובלתי מתפשרת.

מהנהלת אינטל ישראל נמסר כי "אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת, שדורשת את האחריות והלכידות החברתית של כל אזרח ואזרחית, כולל זו של המגזר העסקי. הנהלת ועובדי אינטל ישראל רואים חשיבות רבה באחריות החברתית לסיוע בהתמודדות עם משבר הקורונה הפוקד אותנו בימים אלה".

חלק מהמערכת שאינטל תורמת לבית החולים רמב"ם. צילום: דוברות בית החולים

חלק מהמערכת שאינטל תורמת לבית החולים רמב"ם. צילום: דוברות בית החולים

ד"ר מיקי הלברטל, מנהל רמב"ם, אמר ש-"ההתגייסות והתרומה של אינטל, שממוקדת ברכישת מכשור מתקדם להגדלת יכולת ביצוע בדיקות לזיהוי קורונה, תציל חיים בצפון מדינת ישראל. לרמב"ם ולאינטל יש היסטוריה ארוכה של שיתופי פעולה שהשפיעו באופן ישיר על התנהלות בית החולים למען המטופלים שלנו, וגם הפעם, במשבר הנוכחי, הם שותפים אמיתיים".

התרומה לבית החולים הצפוני אינה פעילות העזרה לקהילה היחידה שאינטל ביצעה, או מבצעת, בתקופה האחרונה. כך, כ-1,000 מבודדים בבתיהם, שצפויים להיבדק על ידי מגן דוד אדום, יקבלו מאינטל ערכת תשומת לב מבית צומי – המרכז הישראלי לתשומת לב, שמכילה משחקים משפחתיים. החברה אף תרמה בימים האחרונים כ-150 מחשבים ניידים עבור ילדים נזקקים וכ-500 משפחות יקבלו שוברי מזון לקראת חג הפסח במימון אינטל, בשיתוף אגפי הרווחה בעיריות. החברה תתרום בנוסף ארוחות צהריים לקשישים ולארגונים הזקוקים לכך. כמו כן, עובדים ועובדות מאינטל ממשיכים בימים אלה בהתנדבות אונליין.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עובד אינטל

    בתור עובד אינטל כבר קרוב לעשור, פעם ראשונ שאני גאה בחברה הזו.

אירועים קרובים