בגלל הקורונה: חברות היי-טק קוראות להישאר בבית

שורה של חברות היי-טק שינו את הלוגואים שלהן לכיתוב Stay Home ● פרטנר הוסיפה את הכיתוב למסכים של כל מנויי הסלולר שלה, במקום שם החברה

הישארו בבית! הלוגו של פיוניר, במסגרת הקמפיין

שורה של חברות היי-טק יצאו בקריאה לציבור להישמע להוראות משרד הבריאות ופשוט להישאר בבית, כדי לצמצם את המשך התפשטות נגיף הקורונה. כל אחת מהחברות שינתה לצורך הקמפיין את הלוגו שלה, עם הכיתוב "Stay home" ("הישארו בבית"). זאת, בין היתר לאחר שאתמול (ש') פקדו אזרחים רבים את חופי הים והפארקים, בניגוד להנחיות.

פרטנר

פרטנר, במהלך נפרד, הגדילה לעשות והעבירה את הבקשה לכלל לקוחות הסלולר שלה, באמצעות סימול הרשת שמופיע על גבי מסכי הטלפונים הניידים שלהם, בפינה הימנית העליונה של המסך. כך, במקום שם החברה מופיע שם כעת הכיתוב StayHome.

כמה חברות היי-טק אחרות יצאו בקמפיין מאוחד, בעל מסר דומה. קלטורה עשתה זאת עם איור של בית שעשוי מקווים שמרכיבים את לוגו החברה. בנוסף, החברה בנתה אפליקציה לעיצוב תמונות פרופיל של גולשים פרטיים שרוצים להצטרף לקמפיין ולהוסיף עליהן את הכיתוב Stay Home.

DayTwo הפרידה את הנקודות בלוגו שלה עם שרטוט המסמל מרחק של שני מטרים בין נקודה לנקודה, כדי להזכיר לשמור מרחק בין אחד לשני, על פי ההנחיות.

DayTwo

DayTwo

פיוניר, שמפעילה משרדים ברחבי העולם, עיצבה את הקריאה להישאר בבית עם מבנים המזוהים עם מדינות שונות – שהרי מדובר במשבר עולמי והאיסור על יציאה מהבית לא ייחודי לישראל.

עוד חברו ליוזמה חברות הסייבר קייפ, סייבריזן וגארדיקור, חברת הרחפנים האוטונומיים פרספטו, האקסלרטורים Fusion LA והיי-רוד, וחברות נוספות.

ההנחיות מחייבות את הציבור להישאר בבית ולצאת ממנו רק למקרים כגון יציאה לעבודה, הצטיידות במזון או בתרופות, פעילות ספורטיבית – של שני אנשים בלבד, טיפול רפואי, הפגנה, חתונה, לוויה וסיוע לבן משפחה. כמו כן, במשרד הבריאות קוראים לשמור על מרחק של שני מטרים אחד מהשני ולהימנע ככל הניתן מנסיעה בתחבורה הציבורית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים