"בסביבה עסקית ודינמית שדורשת אג'יליות, הענן ההיברידי מחויב המציאות"

"העבודה בתצורה היברידית דורשת שינוי והסתגלות של ארגונים לעבודה משולבת, באופן של קלאוד נייטיב - און פרמיס", כך אמר ליאור חקלאי, מנהל מכירות תוכנה לענן היברידי ביבמ ישראל

ליאור חקלאי, מנהל מכירות תוכנה לענן היברידי ביבמ ישראל. צילום: יח"צ

"ארגונים הולכים לעבר פתרונות מחשוב הכוללים כמה סוגי עננים. הם רוצים לקבל את יתרונות הענן ההיברידי, שמקנים אג'יליות ויכולת לבנות דברים פעם אחת ולהריץ פעמים רבות – במקומות שונים. לקוחות ארגוניים מבינים שהאג'יליות מושגת באמצעות הענן – ועדיין, יש אתגרים שעליהם לעמוד מולם: להתקדם במהירות לענן לצד עבודה ברישוי מסורתי, בחצר הבית, וגם עבודה בסביבה מרובת עננים", כך אמר ליאור חקלאי, מנהל מכירות תוכנה לענן היברידי ביבמ ישראל.

חקלאי דיבר היום (ב') בכנס הענן ההיברידי של יבמ ישראל, שבשל המצב, נערך באופן וירטואלי. בכנס, שהופק על ידי אנשים ומחשבים ושנשא את הכותרת Hybrid Cloud Con – Innovate, Modernize & Secure Anywhere, השתתפו מאות לקוחות ושותפים עסקיים של הסניף הישראלי של הענק הכחול.

שתי "נדוניות" חשובות

"ההיצע של יבמ ושל רד-האט, שנרכשה על ידה תמורת 34 מיליארד דולר, עונה על צרכי ארגונים לעולם הענן ההיברידי", אמר חקלאי. "העבודה בתצורה היברידית דורשת שינוי והסתגלות של ארגונים לעבודה משולבת, באופן של קלאוד נייטיב – און פרמיס. זו מביאה את יתרונות הענן הפרטי עם מהירות העבודה בזה הציבורי, והיא מחויבת המציאות".

הוא הסביר כי "עם רכישת רד-האט קיבלנו שתי 'נדוניות' חשובות: Red Hat Enterprise Linux ו-OpenShift. פלטפורמת Hybrid multicloud שלנו בנויה על טכנולוגיות קוד פתוח ופועלת עם OpenShift – פלטפורמת הקוברנטיס והקונטיינרים הארגונית, ועם RHEL – פלטפורמת הלינוקס לארגונים. כך, הלקוחות יכולים לבחור את הארכיטקטורה והגישה הטובות יותר עבור היישומים, הנתונים ועומסי העבודה הקריטיים ביותר לעסקיהם".

"אנחנו מנגישים את מרבית מוצרי התוכנה שלנו 'ארוזים' לתוך חבילות עבודה המכוונות לקווים עסקיים בארגון. כך, ארגונים יכולים לעבוד על Open Shift", ציין. "זה מאפשר ללקוחות לשמר את ההשקעה הקיימת עם יכולת להעביר פיתוחים, Lift and Shift – לסביבה עננית. עוד זה מאפשר כתיבה מחדש של רכיבים מהאפליקציות, כך שיתאימו לעבודה בקונטיינרים, או כתיבה מחדש של אפליקציות ילידיות לענן. כך, ארגונים יוכלו לבנות יישומים קריטיים פעם אחת בלבד ואז להריצם על כל העננים הציבוריים המובילים, IBM Cloud ואחרים, כמו גם על עננים פרטיים".

חקלאי אמר כי "כדי לאפשר זאת ללקוחות יצרנו שש חבילות, Cloud Paks: לאפליקציות, לטובת ביצוע מודרניזציה, בנייה, פריסה והרצת יישומים; לנתונים, לשיפור האופן בו ארגונים מפיקים תובנות מנתונים, ולאספקת ארכיטקטורה הניתנת להרחבה, כדי לבצע וירטואליזציה של נתונים עבור בינה מלאכותית – במהירות הגבוהה ב-500% מהמצב הנוכחי; לאינטגרציה, לטובת שילוב של אפליקציות, נתונים, שירותי ענן ו-APIs, ולצמצום 33% מהוצאות האינטגרציה; לאוטומציה, לטובת מיכון, טרנספורמציה של תהליכים, תוך צמצום התהליכים הידניים ב-80%; לניהול סביבה מרובת עננים, לטובת נראות, יכולת פיקוח ומיכון הסביבה, ולצמצום ההוצאות התפעוליות של תמיכה בסביבות מרובות עננים ב-75%; ולעולם אבטחת המידע, עם פלטפורמה המסייעת לחשוף איומי סייבר סמויים ומטייבת את קבלת ההחלטות בניהול סיכונים, תוך תעדוף העבודה".

הוא נתן כדוגמה מקרה שבו חברת היי-טק ישראלית גלובלית עמלה על ארכיטקטורה של חבילת האינטגרציה, משמע – הנגשת כל היצע המוצרים שלה על גבי קונטיינרים, יחד עם שרשרת DevOps מלאה ופעולות מיכון. "זאת, כדי שהיא תוכל לעלות לכל ענן ציבורי, ולשרת טוב יותר את הלקוחות שלהם", אמר. "אנחנו משחררים את הרסן מהתוכנה שלנו, מניחים לה לצאת מהדטה סנטר ולהצטרף למירוץ עומסי העבודה הארגוניים בענן. המהלך הזה יחזק את המעמד שלנו בתחום העננים ההיברידיים. יבמ מבינה את האתגר של לקוחות ארגוניים, ויכולה לעבוד עימם יחד, על מנת להנגיש את כל הכלים החיוניים לארגונים במעבר לענן, עם סטנדרטים פתוחים בסביבה מרובת עננים ובאופן חוצה אפליקציות וספקים, יחד עם רד-האט".

הכנס נערך בחסות יבמ.

לחצו כאן לקבלת פרטים נוספים מיבמ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים