המנכ"ל החדש של אלרון: ירון אלעד

החברה בניהולו תתמקד בהשקעות בתחום אבטחת סייבר ותוכנה ארגונית, תוך הבשלת החזקותיה בתחום המכשור הרפואי

ירון אלעד, מנכ"ל אלרון. צילום: שי יחזקאל

ירון אלעד מונה למנכ״ל אלרון ונכנס לתפקידו היום (יום א'), לאחר שכיהן כסמנכ"ל הכספים של החברה בעשור האחרון. ניסיונו הרב של אלעד בהשקעות טכנולוגיות, בעסקאות אסטרטגיות, בגיוס כספים ובמיזוגים ורכישות מעניק לחברה ראייה רחבה וייחודית בסביבת ההיי-טק הישראלית.

בשנים האחרונות התמקדה אלרון יותר ויותר בהשקעות בטכנולוגיות בתחום הסייבר והתוכנה הארגונית. זאת, לאור ההכרה, כי מדובר בשוק אשר צומח במהירות, רווי בגורמים אסטרטגיים בינלאומיים, אשר כחלק מאסטרטגיית הצמיחה שלהם מחפשים אחר הזדמנויות לרכוש חברות בתחום. תחת הנהגתו של אלעד, אלרון מתכוונת לבצע השקעות נוספות בתעשיות חדשניות העומדות בחזית צורכי השווקים כיום.

"ברצוני להודות לדירקטוריון אלרון על הבעת האמון, ובפרט ליו"ר הדירקטוריון, אדוארדו אלשטיין, אשר היה שותף פעיל בהתוויית האסטרטגיה לחדור לתחום הסייבר. אני נרגש מההזדמנות להוביל את ההשקעות של אלרון ביחד עם צוות המקצוענים שלנו, שבראשו עומד זוהר רוזנברג, סמנכ"ל השקעות סייבר בחברה״, מסר אלעד. ״כל אנשינו הם בעלי ידע נרחב בתחום הסייבר, תוכנות לארגונים, מדיטק והשקעות בשלב מוקדם".

אלעד התייחס גם לחשיבות השותפות האסטרטגית הייחודית של אלרון עם רפאל, תחת חברת RDC (חברה בבעלות משותפת של אלרון ורפאל), לניתוח, זיהוי וחידוד של טכנולוגיות אבטחת סייבר ברשת. "כל צוות אלרון ו-RDC מחויבים לחזון אלרון משכבר הימים, להוות את בית הגידול הטוב ביותר עבור היזמים והטאלנטים המוכשרים ביותר שיש למדינת ישראל להציע", הוסיף.

יו"ר דירקטוריון אלרון, אדוארדו אלשטיין, אמר, כי הוא מוקיר תודה על ההזדמנות שניתנה לו לעבוד עם המנכ"ל היוצא, ארי ברונשטיין, והודה לו על ההישגים שאליהם הוביל את החברה בעשור האחרון, והוסיף: "אני משוכנע שאלעד מביא את הגישה הנכונה, היכולת והתשוקה להוביל את אלרון לעשור הבא. המינוי של אלעד מהווה מחויבות לחזון של אלרון. אנו מאמינים מאוד ביכולותיהם של צוות החברה ליצור ערך לבעלי המניות שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים