פריוריטי תשווק את הפתרונות של פרודק למפעלים בישראל ובעולם

השותפות תאפשר לשתי החברות להציע יכולות חכמות לניהול ושיפור הייצור שישולבו ב-ERP Priority ● גל מנגד, מנכ"ל פרודק סיסטמס: "אנחנו מציעים ליצרנים קטנים ובינוניים פתרון מקיף, המשלב ERP עם MES"

גל מנגד, מנכ"ל פרודק סיסטמס. צילום: סטודיו אביבים

פריוריטי סופטוור, חברה בינלאומית לפתרונות ERP, חתמה על שותפות טכנולוגית עם פרודק סיסטמס, ספקית של פתרונות MES (ר"ת Manufacturing Execution System) חדשניים – מערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור – בעבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם.

השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל אורך שרשרת הערך הארגונית. הפתרון המשולב יאפשר מעקב אחר נתונים בזמן אמת, החל מפתיחת פקודת ייצור ב- Priority ERP, דרך ניהול ושליטה בכל שלבי תהליך הייצור, ועד החזרה ל-Priority בשלב המוצר המוגמר.

הטמעה של PRODAC MES אל תוך Priority ERP מתבצעת באופן מיידי, ומתאפשרת ללא פיתוח כלל ובשימוש בממשק שפותח על ידי שתי החברות. היכולת לשלב את פתרונות PRODAC אל תוך פריוריטי תאפשר ללקוחות ליהנות מהיתרונות של מערכת MES מלאה, המוטמעת בתוך מערכת ERP, ביניהם: קבלת מידע ותובנות מרצפת הייצור בזמן אמת.

אבי טראוב, סמנכ"ל מכירות בינלאומי בפריוריטי סופטוור. צילום: יח"צ

אבי טראוב, סמנכ"ל מכירות בינלאומי בפריוריטי סופטוור. צילום: יח"צ

אבי טראוב, סמנכ"ל מכירות וערוצי הפצה בינלאומיים בפריוריטי סופטוור: "אנו שמחים לפתוח את שנת 2020 עם שותפות טכנולוגית חדשה, המעשירה את הפתרונות שאנו מציעים ללקוחותינו. מערכת PRODAC המספקת איסוף נתונים אמין ועוצמתי בזמן אמת, ופתרון ניטור עבור לקוחותינו בעולמות הייצור, יכולה לסייע ללקוחותינו לצמוח ולייעל את פעילותם העסקית".

גל מנגד, מנכ"ל פרודק סיסטמס: "זוהי שותפות חשובה עם חברת ERP גלובלית מובילה, והזדמנות עבורנו למנף את ההיצע ובמקביל לשרת לקוחות Priority ברחבי העולם. אנו גאים להיות חלק מרשת פריוריטי הגלובלית ולהציע ליצרנים בהיקפי SMB פתרון מקיף המשלב ERP עם MES".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים