וויליוט הישראלית השלימה סבב גיוס הון של 20 מיליון דולר

הכסף ישמש לחברה להמשך ביצוע פרויקטי פיילוט ● הסבב הנוכחי משלים את הסבב השני שהתקיים בתחילת 2019 (Series B round), והוא מביא את החברה להיקף השקעה כולל בסך של כ-70 מיליון דולר

וויליוט

חברת וויליוט הישראלית, העוסקת בפיתוח פתרונות חדשניים בתחום המוליכים למחצה, השלימה גיוס הון של 20 מיליון דולר. הסבב הנוכחי משלים את הסבב השני שהתקיים בתחילת 2019 (Series B round), והוא מביא את החברה להיקף השקעה כולל בסך של כ-70 מיליון דולר.

כספי הגיוס יאפשרו לחברה להמשיך ולבצע פרויקטי פיילוט בקרב לקוחותיה, ולחזק את המיקוד שלה בפיתוח רכיבים מבוססי ענן.

בסבב הגיוס השתתפו Vintage Investment Partners, Verizon Ventures, Maersk Growth, PepsiCo ו-NTT DOCOMO, שהצטרפו אל המשקיעים הקיימים של החברה הכוללים את חטיבת ההשקעות של Amazon Web Services, Samsung Ventures Investment, Avery Dennison, Norwest Venture Partners, 83North, Grove Ventures, M Ventures ו-Qualcomm Ventures.

השבב של Wiliot מחובר לאנטנה מודפסת בעובי של נייר וגודל של בול רגיל, ומאפשר לאמת נתונים מכל מוצר כגון מיקום, לחץ, תזוזה וטמפרטורה, באמצעות שידור מוצפן לשירותים מבוססי ענן. המוצר מחולל מהפכה בשוק התקני הבלוטות' הקיימים כיום, באמצעות הורדת מחיר ועלויות תפעול שהגבילו עד היום את יישום הטכנולוגיה.

השבב של וויליוט שולח דטה דרך בלוטות'. צילום: יח"צ

השבב של וויליוט שולח דטה דרך בלוטות'. צילום: יח"צ

פריצת הדרך של וויליוט תאפשר שימוש בננו-טכנולוגיה כדי להתחבר לכל מוצר או חפץ ולהפוך אותם למוצרים חכמים שיוכלו לתקשר עם הענן באמצעות כל מכשיר בעל התקן בלוטות', נקודות Wi-Fi ואינטרנט של הדברים (IoT).

"עשינו כברת דרך בשנה האחרונה", אמר טל תמיר, מנכ"ל וויליוט. "לפני שנה, הדגמנו את האופן בו התגים שלנו עובדים. כעת, אנו משלבים את התגים של Wiliot עם לקוחות לצורך שיפור שרשרת האספקה, חווית הקנייה ואיכות המוצרים שבהם אנחנו משתמשים כל יום. אנו מבינים היום טוב יותר כיצד השבבים הזעירים האלה ובתוספת מחשוב ענן מספקים את הגמישות הנדרשת כדי לאפשר קישוריות ויכולת סנסורית לחפצים שעד כה לא היה ניתן לחבר אותם ל-IoT. בנוסף אנחנו ממשיכים להדגיש את החשיבות של שמירה על הפרטיות כמפתח לכך שחיבור המוצרים יתקיים ללא פגיעה בצרכן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים