מטריקס תשווק את התוכנה של מאנדיי בישראל

במסגרת ההסכם המסחרי עם מטריקס DevOps, המתמחה בתחום ה-DevOps וה-ALM, תספק החברה הישראלית, כחלק מפרויקטי הייעוץ שלה, מכירת רישוי וליווי מקצועי לפלטפורמה של מאנדיי ללקוחות בארץ

משמאל לימין: דרור שפינדל - מנהל שותפויות ארה"ב ואמריקה הלטינית, monday.com; אופיר פנסו - מנהל שותפויות ופיתוח עסקי גלובלי, monday.com; אורן קרוג – מנהל פעילות מטריקס DevOps; גיא הירש - מנהל שותפויות אירופה והמזרח התיכון ו-EMEA, חברת מאנדיי. צילום: יח"צ

חברת מאנדיי, המפתחת פלטפורמת תוכנה לניהול תהליכים עסקיים, פרויקטים, ואופרציות מורכבות, חתמה לאחרונה על הסכם מסחרי עם מטריקס DevOps, המתמחה בתחום ה-DevOps וה-ALM. במסגרת ההסכם תספק מטריקס DevOps, כחלק מפרוייקטי הייעוץ שלה, מכירת רישוי וליווי מקצועי לפלטפורמה של מאנדיי ללקוחות בישראל.

למאנדיי 100,000 לקוחות ברחבי העולם, מתוכם כ-2,000 בישראל. החברה מספקת מערכת הפעלה לעבודה (Work OS), המאפשרת דרך יעילה ואינטואיטיבית לחבר אנשים לתהליכים ומערכות, תוך יצירת סביבה של שקיפות בעסקים; לאחרונה השיקה מספר יכולות חדשות, המאפשרות לכל ארגון התאמה אישית של פלטפורמת הניהול לצרכים והמאפיינים הייחודיים לו, כולל אפשרויות פיתוח עצמאיות על גבי הפלטפורמה.

מטרת המהלך שנחתם בין החברות היא למנף את צמיחתה של מאנדיי ולהגדיל את נתח השוק שלה בחברות בכל הגדלים בישראל, וכן להוסיף כלי טכנולוגי הוליסטי למעטפת השירותים שמטריקס מספקת ללקוחותיה. הטמעת הפתרון בארגונים תורחב מתחומי בנקים, ביטוח והיי-טק.

"רואים בשוק הישראלי שוק חשוב ומתקדם טכנולוגית"

לפי הודעת החברות, מטריקס DevOps נבחרה על ידי מאנדיי מכיוון שהוכיחה מומחיות בתהליכי שינוי ארגוניים, במיוחד בעולמות ה-ALM, ניהול פרויקטים וה-DevOps. השת"פ יאפשר לחברות רבות בשוק לקבל גישה זמינה ונוחה לפתרון של מאנדיי, אשר מתממשק עם כלים רבים כמו ג'ירה, סיילספורס, זנדסק, האבספוט ועוד. מערכת אחת אינטגרטיבית תאפשר זרימת תהליכי עבודה בארגון, התייעלות תפעולית, קיצור זמני עבודה ויצירת שפה משותפת בין כל כלי העבודה בארגון.

"אנחנו רואים בשוק הישראלי שוק חשוב ומתקדם טכנולוגית. בחרנו במטריקס DevOps כשותף מוביל בישראל, ואנו סבורים כי העבודה המשותפת תתבטא לכדי ערך משמעותי באופן שבו ארגונים וצוותים עובדים יחד. אין לנו ספק שבעזרת הנוכחות בשוק והסטנדרטים המקצועיים של מטריקס DevOps, בשילוב פלטפורמה פשוטה להטמעה המספקת ערך עסקי מהיר, חברות ישראליות ייהנו מהחזר להשקעה (ROI) גבוה ובכך ישיגו יתרון תחרותי בשוק", כך אמר אסף פרדקין, ראש תחום שותפויות ופיתוח עסקי במאנדיי.

אורן קרוג, מנהל פעילות מטריקס DevOps, אמר: "מאנדיי צומחת באופן מואץ בעולם ומטריקס היא חברה וותיקה שמחוברת כמעט לכל לקוח בישראל, לכן החיבור טבעי. שיטות העבודה של מאנדיי די דומות לשיטות העבודה שלנו, דבר שגרם לנו להבין שהמוצר עשוי להתחבר היטב לפעילות שלנו. אנחנו מאוד מאמינים בפתרון של מאנדיי ושמחים לשמש כשותף משמעותי של החברה בישראל. כבר בפגישות הראשונות שקיימנו עם לקוחות בנוגע לפתרון, ראינו כיצד הלקוח מבין באופן מיידי את הערך שהפתרון מסוגל להביא לעסק שלו, לאחר ביצוע ההטמעה העסקית הנדרשת לצרכיו אשר מבוצעת על ידי אנשי המקצוע של מטריקס DevOps.

היום (ב'), תושק השותפות באופן רשמי באירוע חגיגי שיערך במתחם האירועים הקומה הרביעית בת"א. כחלק מהאירוע ייחשפו המשתתפים – לקוחות נבחרים ופוטנציאליים של שתי החברות – לפלטפורמה המשותפת, יתרונותיה ודרכי השימוש בה וכן יוצג בפניהם סיפור לקוח בנושא.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דוד גבאי

    מעונין לשמוע בקשר להטמעת מאנדיי אצלנו בעסק

אירועים קרובים