טראקס הישראלית רוכשת את קופיוס הצרפתית

קופיוס מפתחת פתרונות טכנולוגיים מבוססי בינה מלאכותית לקמעונאים באירופה ● העסקה תסייע לטראקס בחזונה לאפשר ניתוח קמעונאי בחנויות ● סכום הרכישה לא פורסם

מימין: יואל בר-אל ודרור פלדהיים, מייסדי טראקס. צילום: יח"צ

חברת טראקס (‏Trax) הישראלית, המפתחת טכנולוגיה לראיית מחשב וניתוח נתונים של חנויות פיזיות, הודיעה אתמול על רכישת קופיוס (Qopius), חברה צרפתית שמובילה פתרונות טכנולוגיים מבוססי בינה מלאכותית לקמעונאים באירופה.

העסקה תסייע לטראקס בחזונה לאפשר ניתוח קמעונאי בחנויות על מנת לנהל טוב יותר את הזמינות במדפים, לייעל את סידור הסחורה וכך גם לסייע לקמעונאים ולרשתות בהגדלת המכירות. הרכישה מסתמנת כצעד שישמש מכפיל כוח בהליכי ניטור חנויות בזמן אמת, אותו טראקס רוצה להוביל. כחלק מהליכים אלה, קמעונאים בעולם יוכלו לייצר בעתיד ניהול מלאי אוטונומי במטרה להגביר את חווית הלקוח. הליכים אלה יסייעו לחברות להשתפר בהיבטי החדשנות הדיגיטלית, לקצץ בעלויות ולהגדיל את המכירות.

פלטפורמת הראייה הממוחשבת של קופיוס מסייעת לקמעונאים לפקח בזמן אמת אחר המלאים במדפים ולהציג את מחיריהם. הפלטפורמה מבצעת שילוב של נתונים קמעונאיים ויכולות בינה מלאכותית מתקדמות על מנת להעצים את התובנות של מנהלי החנויות וצוות העובדים, ובכך לאפשר את הגדלת המכירות.

"אנו שמחים לצרף את עובדי קופיוס למשפחת טראקס" אמר יואל בר אל, מנכ"ל ומייסד טראקס. "בעשור החדש, המפתח להצלחה קמעונאית כרוך בהעצמת יכולת העברת הנתונים ומידע על המדפים בחנויות בזמן אמת. כך יתאפשר לעובדים לתקן בעיות ותקלות שעשויות להתעורר. המומחיות של קופיוס בדיגיטציה של מדפי רשתות הסופרים ברחבי אירופה הופכת אותה לשותף אסטרטגי מתאים לטראקס", הוסיף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים