דיפ אינסטינקט הישראלית השלימה גיוס של 43 מיליון דולר

החברה, שעוסקת באבטחת מידע ביישומי בינה מלאכותית, גייסה את הסכום בסבב C, ומדווחת על 400% גידול בהכנסות שנתיות וצמיחה מהירה

גיא כספי, מייסד שותף ומנכ"ל דיפ אינסטינקט. צילום: נופר חסון הנדלמן

חברת אבטחת הסייבר הישראלית דיפ אינסטינקט הודיעה על גיוס של 43 מיליון דולר. סבב הגיוס השלישי שבו השיגה החברה את המימון הובל בידי Millennium New Horizon מניו יורק, Unbound, קרן מלונדון שנוסדה על ידי משפחת מיטאל, ענקית התקשורת והפלדה העולמית שהשתתפה גם היא, יחד עם LG וחברת נבידיה, שהשקיעה גם בסבב השני של החברה.

עד כה גייסה חברת אבטחת הסייבר – שלדבריה היא הראשונה, ונכון להיום היחידה, שהצליחה להטמיע מערכת מבוססת למידה עמוקה מקצה-לקצה (End-to-End Deep Learning) היכולה לחזות, לזהות ולמנוע מתקפות סייבר לפני התרחשותן – 100 מיליון דולר, והיא החברה היחידה בעולם בה חברו ארבע מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם (סמסונג, HP ,Nvidia ו-LG) להשקיע. ההשקעה הנוכחית מיודעת בעיקר להרחבת הפעילות העסקית העולמית, וכן בגופי המחקר והפיתוח בחברה.

גיא כספי, מייסד שותף ומנכ"ל דיפ אינסטינקט, ציין כי "שנת 2019 הייתה מוצלחת במיוחד עבור ההאקרים. אבטחת הסייבר הנוכחית כושלת על בסיס יומיומי, עם מאות אלפי פריצות מוצלחות בכל יום. הפתרונות הקיימים בשוק העולמי, כולל אלו המתיימרים להיות מתקדמים וליישם למידת מכונה מעולם הבינה המלאכותית הישן, מבוססים על הנחת עבודה שהמערכת כבר נפרצה, הם טובים אומנם בזיהוי, אבל אינם טובים, עד כדי שלא מסוגלים בכלל למנוע איומים חדשים, ובלתי מספקים אל מול מגוון ההתקפות המתוחכמות שהעולם מתמודד אין יומיום. דיפ אינסטינקט נוקטת בגישה חדשנית ושונה לגמרי, ומונעת מתקפות כאלו לפני שהן מתחילות, אנחנו פיצחנו את ה-DNA של התקפות הסייבר".

דיפ אינסטינקט

דיפ אינסטינקט

שלא כמו מערכות אבטחה מסורתיות, שבאופן עיקרי עוסקות בהגנה מפני איומים מוכרים, אשר מזהות התקפות סייבר רק לאחר שכבר אותרה חדירה לרשת הארגונית או למכשירי הקצה, דיפ אינסטינקט משתמשת בפלטפורמה מבוססת רשתות נוירוניות עמוקות (התחום הכי מתקדם בבינה מלאכותית, המחקה את דרך החשיבה והלמידה של מוח האדם). האלגוריתם של דיפ אינסטינקט לומד לזהות ולעצור איומי סייבר גם כאשר הם מופיעים בפעם הראשונה ומשתמשים בכלים מתוחכמים. כתוצאה מכך, איומי סייבר נמנעים בכל רחבי הרשת הארגונית. כל סוג של תקיפה, מבוססת קובץ או שאינה מבוססת קובץ, נענית בזמן תגובה אפסי, בדיוק גבוה ובמהירות שאין לה תחרות.

הגנת הסייבר המבוססת על רשתות נוירוניות עמוקות של דיפ אינסטינקט מייצרת את המספר הנמוך ביותר של טעויות (false positives) לעומת כל פתרון אבטחת סייבר אחר והיא מגנה על רשתות פיזיות ווירטואליות, נקודות קצה מכל סוג, שרתים, טלפונים, טאבלטים, וכן על הרשת הארגונית.

רשימת הלקוחות של דיפ אינסטינקט כוללת עשרות חברות Fortune 500, וביניהן חברות פיננסיות גלובליות, שירותי בריאות, תעופה, ביטוח וחברות טכנולוגיה. החברה גדלה במהירות מאז היווסדה, בעקבות הביקוש הגבוה לטכנולוגיה פורצת דרך שהיא פיתחה, והגיעה לגידול של יותר מ-400% בהכנסות שנתיות חוזרות בשנת 2019, וגידול של 300% במספר הלקוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים