מיקרוסופט מקדמת את ה-Edge למשתמשי הדפדפנים האחרים

משתמשי Windows 10 שגולשים בכרום, בפיירפוקס או אפילו באינטרנט אקספלורר של מיקרוסופט עצמה, "זוכים" לראות בתפריט ה-"התחל" שלהם הודעה שמציעה להם לעבור לדפדפן החדש של החברה

דפדפן ה-Edge החדש. צילום: מיקרוסופט

מיקרוסופט מצאה דרך חדשה – ודי פרובוקטיבית, יש לומר – לקדם את הדפדפן החדש שלה, Edge (במהדורת הכרומיום).

לפי דיווחים ברחבי הרשת, משתמשי Windows 10 זוכים לראות פרסומת לדפדפן החדש בתפריט ה-"התחל" של מערכת ההפעלה אם הם משתמשים בדפדפן אחר, ולא משנה אם מדובר בכרום, בפיירפוקס או באינטרנט אקספלורר, הדפדפן המיושן של מיקרוסופט עצמה, שגרסה 11 שלו עדיין מותקנת כברירת מחדל ב-Windows 10.

זו לא הפעם הראשונה בה מיקרוסופט משתמשת בתפריט ה-"התחל" כדי לקדם שירותים שלה, והפעם היא יצירתית, עם הודעה מיוחדת לכל דפדפן. במקרה של פיירפוקס, ההודעה שמופיעה בתפריט, או כשעושים חיפוש, היא: "האם אתה עדיין משתמש בפיירפוקס? Microsoft Edge כבר כאן". במקרה של אינטרנט אקספלורר ההודעה משתנה ל-"Microsoft Edge החדש כבר כאן. אותו שם, אבל דפדפן חדש לחלוטין".

לפני מספר שנים בחנה מיקרוסופט, במסגרת התכנית לקראת הוצאתו של Windows 10 לשוק, אפשרות לעצור באמצע התקנה של דפדפן מתחרה ולהציג מודעה לקידום Edge, אז עוד בגרסתו הישנה. אלא שהיא החליטה לוותר על זה בעקבות תרעומת רבה מצד בוחני הבטה. עושה רושם שגם כעת יהיו מי שיביעו את מורת רוחם מהמהלך של החברה.

כך או כך, מי שרוצה לבטל את ההצעות הללו בתפריט ה-"התחל" יכול לעשות זאת דרך 'הגדרות' > 'התאמה אישית' > ביטול המתג 'הצג הצעות מעת לעת בהתחל'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים