מיקרוסופט מבצעת שינוי ארגוני ובונה קבוצה חדשה: Windows and Devices

בראש הקבוצה החדשה יעמוד מנהל המוצר הראשי, פנוס פאנאי ● המטרה: לחזק את הקשר בין מערכת ההפעלה לבין קו מוצרי ה-Surface

ההאקרים ניצלו את ספקיה כדי להגיע ללקוחות. מיקרוספט

מיקרוספוט מבצעת שינוי גדול בתפקוד בחטיבת החוויות וההתקנים שלה. ברה-ארגון שהיא מבצעת בחטיבה שבראשה עומד סגן הנשיא הביצועי, ראג'ש ג'ה, היא למעשה מחברת אלמנטים מקבוצת החוויות של Windows (לקוחות) עם יחידות שונות מקבוצת החומרה ובונה קבוצה חדשה.

הקבוצה החדשה תיקרא Windows and Devices (חלונות והתקנים) ומי שיעמוד בראשה יהיה מנהל המוצר הראשי, פנוס פאנאי, וזה יקרה החל ב-25 בפברואר. במסגרת סבב הארגון מחדש יועבר סגן הנשיא התאגידי, ג'ו בלפור, שכרגע עומד בראש קבוצת החוויות שנמחקת בקרוב, אל התחום העסקי: יחד עם אלס הולק הוא יעמוד בראש קבוצת החוויות של Office.

המטרה של מיקרוסופט בסבב הזה היא לחזק את הקשר בין מערכת ההפעלה לבין קו מוצרי ה-Surface שלה, ואולי בעקבות כך להרחיב את ההיצע של הסדרה שרובה נחשבת יוקרתית ויקרה מדי עבור המשתמשים הממוצעים בשוק. אנליסטים בשוק אומרים שהמינוי של פאנאי לראש הקבוצה החדשה הוא רק כדי לחזק את העובדות בשטח שכבר קיימות מזה זמן והוא תכנון מהודק יותר של Windows יחד עם Surface.

"המהלך הזה יעזור לנו לייעל את תהליכי קבלת ההחלטות שלנו, להיות ברורים יותר לגבי סדר העדיפויות שלנו ולספק את חוויות המשתמש הטובות ביותר מהסיליקון דרך מערכות הפעלה וכל היישומים והמכשירים המחוברים לשירותי מיקרוסופט. אנו מאמינים שהדבר יהפוך את חוויית הלקוחות לטובה יותר בכל האקו-סיסטם. תכנון חומרה ותוכנה ביחד יאפשר לנו לבצע עבודה טובה יותר לטווח הארוך, וקביעת נקודת התייחסות יחידה עבור חווית הלקוחות של Windows תניע סדרי עדיפויות ומשאבים שיעזרו לכולנו להאיץ את החדשנות ולשפר את הביצועים", כתב פאנאי בהודעת דואר פנימית ששלח לעובדי הקבוצה לגבי התפקיד החדש שלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים