איתן לומברד מונה למנכ"ל CGS ישראל

במסגרת תפקידו יהיה אחראי לומברד על הובלת פעילות מיקור החוץ העסקי בישראל, כולל ניהול הפיתוח העסקי, הסכמים, גיוס עובדים, פיתוח ארגוני ותפעול

CGS, ספקית בינלאומית של יישומים עסקיים, למידה ארגונית ושירותי מיקור חוץ, הכריזה היום כי איתן לומברד מונה למנכ"ל CGS ישראל, חברה בת של CGS הגלובלית, שבסיסה בארצות הברית. במסגרת תפקידו יהיה אחראי לומברד על הובלת פעילות מיקור החוץ העסקי בישראל, כולל ניהול הפיתוח העסקי, הסכמים, גיוס עובדים, פיתוח ארגוני ותפעול.

במהלך 2019 שימש לומברד כיועץ לשוק הישראלי עבור CGS. לפני כן היה המייסד והמנכ"ל של סנסקום ייעוץ וניהול פרויקטים.  לומברד הוא בוגר אוניברסיטת אסטון בבירמינגהם, בריטניה.

לומברד אמר עם מינויו, כי "CGS היא מובילה גלובלית מוכרת במיקור חוץ של תהליכים עסקיים (BPO) ופתרונות מוקדים טלפוניים. יש כאן סינרגיה נהדרת עם הרקע שאני מביא לתפקיד. אני נלהב מהאימוץ של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים כמפתח ליצירת חוויית לקוח, אולם בסופו של יום, אני מכיר בכך שהאנשים הם אלו שתומכים בתהליכים וטכנולוגיות כדי לבדל את השירות ללקוחותינו".

לדברי פיל פרידמן, נשיא ומנכ"ל CGS: "לאיתן קריירה מקיפה בהובלה וייעוץ לעסקים גלובליים בשוק הישראלי. עם הצמיחה המתמשכת במתן שירותי מיקור חוץ ברחבי העולם, CGS ממשיכה לחזק את השותפות העסקית עם לקוחותיה על ידי מתן פתרונות גמישים ותפורים אישית, על בסיס צוותים ייעודיים. בהובלתו של איתן אנו צופים התרחבות נוספת של הצוות הישראלי, המהווה נדבך חשוב ברשת השירותים הגלובלית שאנו מעניקים ללקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים