רון שבילי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של סלקום, פורש; לאן הוא יעבור?

שבילי שימש בתפקיד ב-6.5 השנים האחרונות והוביל שורה של פרויקטים טכנולוגיים בחברה ● בשלב זה לא ברור מה יהיה התפקיד הבא שלו ומי ימלא את מקומו בסלקום

רון שבילי, המנמ"ר הפורש של הפניקס.

רון שבילי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של סלקום, הודיע על כוונתו להתפטר מתפקידו, במועד שטרם סוכם – כך מסרה החברה אתמול (א') בהודעה לבורסה. טרם ידוע מי ימלא את מקומו.

שבילי, אל"מ במיל', מונה לתפקיד באוגוסט 2013, לאחר קריירה צבאית בת 23 שנים, שכללה מגוון תפקידים ביחידות טכנולוגיות.

הודעת הפרישה של שבילי מסלקום מגיעה זמן קצר לאחר שניר שטרן פרש מתפקידו כמנכ"ל סלקום ומונה למנכ"ל פז. את שטרן מחליף אבי גבאי, לשעבר מנכ"ל בזק ויו"ר מפלגת העבודה והמחנה הציוני. מקורות הקשורים לסלקום מדגישים כי פרישתו של שבילי אינה קשורה למינוי של גבאי.

שטרן בירך את שבילי על פועלו בסלקום ואמר כי הוא "הוביל בהצלחה את חטיבת ההנדסה וה-IT בתקופה של שינויים טכנולוגיים מהירים, שהם קריטיים ביותר לחברה". במהלך כהונתו ביצעה חברת התקשורת מספר פרויקטים מרכזיים, כמו פרויקט CRM, הטמעת דור 4, הטמעת סיבים אופטיים למערכות ביתיות, השקת פתרונות מתקדמים להגנת נתונים ופרויקטים רבים בתחום תשתיות ה-IT.

בשלב זה לא פורסם מה יהיה התפקיד הבא של שבילי. בשוק הארגוני יש כעת מספר תפקידים של מנמ"רים בכירים שטרם אוישו. כך, הפניקס ממשיכה לחפש אחר מנמ"ר שיחליף את שלמה שמאי, שעבר לחברת ביטוח אחרת – איילון. פז, שכאמור, שטרן מונה למנכ"ל שלה, תחדש גם היא בקרוב את החיפושים אחר מנמ"ר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים