מלם תים הטמיעה פתרון לאוטומציה של בדיקות תוכנה במנורה מבטחים

היקף הפרויקט, שבמסגרתו הוטמע הפתרון של קלאודביט, עומד על מאות אלפי שקלים

יניב גואטה, סמנכ"ל תשתיות וטכנולוגיות במנורה מבטחים. צילום: דוברות החברה

תים תוכנה מקבוצת מלם תים הטמיעה את הפתרון של קלאודביט לניהול ולמיכון של בדיקות תוכנה במנורה מבטחים. הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו נאמד במאות אלפי שקלים.

הפרויקט כלל הטמעת של הפתרון עבור סביבות ה-ווב של מנורה מבטחים – תהליך שבו לוקחים חלק עשרות בודקי תוכנה, שעובדים בצמוד לצוותי הפיתוח בחברת הביטוח. במסגרת הפרויקט בוצעה הטמעה של המערכת בצוותי הבדיקות השונים, לרבות הדרכה ויצירה של תסריטי אוטומציה. עוד פותחו ממשקים ייעודיים עבור מגוון מערכות ה-IT. הפתרון אף מאפשר תיקוף של נתונים מול מקורות מידע שונים בהתאמה אישית, תוך הרצת האוטומציה ויצירת דו"ח שגיאות מרוכז.

קלאודביט מציעה פלטפורמה המשלבת מגוון כלים ליצירה, הרצה וניתוח התוצאות של הבדיקות האוטומטיות לאורך כל מחזור חיי מוצר. הכלים של המוצר, המבוססים על Selenium ו-Appium, מאפשרים לגלות בעיות פונקציונליות באופן אוטומטי, בעזרת מנגנון לבקרת שינויים פונקציונליים, שינוי ממשק משתמש, בקרת שגיאות ומדידה של ביצועי המערכת. ניתן לגלות בעיות אלה במסגרת של בדיקות בשלבי הפיתוח, וכן בשלבי הייצור. זאת, בעזרת תסריטים שמאפשרים לדמות פעילות משתמש ולגלות תקלות ייצור בצורה פרואקטיבית, תוך שימוש במכשירים אמיתיים.

"סטים רבים של בדיקות תוכנה ואוטומציית תהליכים"

לדברי יניב גואטה, מנהל תשתיות במנורה מבטחים, "נדרשנו לייצר סטים רבים של בדיקות תוכנה ואוטומציית תהליכים. הפתרון שהוטמע מאפשר לחברה ליצור ביעילות תסריטים אוטומטיים רבים, לקבל חיווי מדויק על אחוזי הצלחת הבדיקות ובסופו של דבר – לשפר את איכות התוצרים".

נחום דימר, מנכ"ל קלאודביט, אמר ש-"יותר ויותר חברות עוברות תהליך טרנספורמציה דיגיטלית. כדי לעמוד בתחרות, הן חייבות להתאים את תשתית הבדיקות שלהן לזמני פיתוח תוכנה שהולכים ומתקצרים. הפרויקט הביא להקמת תשתית בדיקות מתקדמת, שמקנה למנורה יתרון תחרותי נוסף בעולם שנע לעבר טרנספורמציה דיגיטלית".

זאב גל צור, מנהל חטיבת המוצרים בתים תוכנה, ציין ש-"הפתרון נבחר לאחר בחינה מעמיקה של כמה פתרונות ניהול ואוטומציה של בדיקות. מדובר בשילוב של היתרונות הטכנולוגיים, פשטות היישום והתמיכה בסביבות טכנולוגיות מגוונות. הצענו פתרון מותאם עבור מנורה בלוחות זמנים קצרים, שהוטמע בשיתוף פעולה של צוות הפיתוח של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים