יפעת גודינר מונתה לסמנכ"לית מחשוב ומערכות מידע באוניברסיטת בן גוריון

גודינר מחליפה את מוטי מרגלית ● היא מגיעה לאוניברסיטה הדרומית אחרי שמילאה תפקידי ניהול טכנולוגיים בקבוצת הדליוורי בטבע וביעל תוכנה

יפעת גודינר, סמנכ"לית מחשוב ומערכות מידע באוניברסיטת בן גוריון.

מנמ"רית חדשה לאוניברסיטת בן גוריון: המוסד האקדמי הודיע היום (ב') על מינויה של יפעת גודינר לתפקיד סמנכ"לית מחשוב ומערכות מידע, במקומו של מוטי מרגלית. היא כבר החלה למלא את התפקיד, שבמסגרתו היא מתמקדת בכל הצדדים המחשוביים באוניברסיטה הדרומית.

גודינר מביאה עמה ידע וניסיון בניהול מערכות מידע בהיקפים של אלפי משתמשים, בהובלת חדשנות דיגיטלית ובהובלת תהליכים למימוש אסטרטגיות עסקיות וארגוניות. בעברה היא הייתה מנהלת בכירה בקבוצת הדליוורי בטבע. במסגרת התפקיד היא ניהלה לקוחות פנים ארגוניים וסיפקה פתרונות טכנולוגיים מקצה לקצה. בנוסף, היא ניהלה יועצים בתחום ה-ERP בקבוצת יעל תוכנה, ועסקה בהקמה ובליווי של פרויקטי ERP.

לגודינר תואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה, והיא בוגרת קורסים רבים, ביניהם קורס דירקטורים וקורס מנמ"רים.

לדברי דוד ברקת, מנכ"ל האוניברסיטה, "גודינר מצטרפת אלינו בתפקיד מכריע ובתקופה חשובה שבה אנחנו מפתחים את האוניברסיטה לעשור הבא – עשור שכולו פיתוח וצמיחה. אני סמוך ובטוח שעם הידע והניסיון שצברה, היא תוכל להצעיד את האוניברסיטה קדימה בתחום המחשוב ומערכות המידע, לשימוש ולנוחיות החוקרים ולקידום המחקר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים