כתב אישום הוגש לבית משפט השלום נגד פדופיל שפעל בווטסאפ

גבר בן 44 מרמת גן, בשם נדב ישראלי, מואשם כי ביצע שורה של עבירות מין נגד נערים ונערות באמצעות אפליקציית המסרים המידיים שבבעלות פייסבוק - בה נהג להציג עצמו כנערה בת 12 בשם 'נטלי', אשר יודעת לבצע מעשי קוסמות

ווטסאפ. צילום: BigStock

כתב אישום הוגש נגד נדב ישראלי, בן 44 מרמת גן, בשל ביצוע שורה של עבירות מין נגד נערים ונערות – באמצעות הווטסאפ.

את כתב האישום הגישה היום (א') מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, לבית משפט השלום בתל אביב. כתב האישום כולל עבירות של ניסיון לביצוע מעשים מגונים בנסיבות אינוס, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט ומידע כוזב במחשב.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עמוס איתן, ישראלי נהג לאתר נערים ונערות בקבוצות וואטסאפ מרובות משתתפים, ולהתכתב איתם, תוך שהוא מציג עצמו כנערה בת 12 בשם 'נטלי', אשר יודעת לבצע מעשי קוסמות. כך, ישראלי יצר קשר והתכתב עם 43 נערים ונערות באפליקציית המסרים המידיים. במהלך ההתכתבות, ישראלי נהג לבקש מחלקם להסתגר בחדרם ולנעול אותו, ולהביא לחדרם חפצים ארוכים שונים כמו גרביים ארוכים, צעיפים, חגורות וכדומה. לאחר מכן, ישראלי ביקש מהם לקשור עצמם לכיסא או לקשור את רגליהם זו לזו, וכן לתעד זאת ולשלוח אליו את התמונות.

כתב האישום הינו הראשון מבין תיקי חקירה שטופלו על ידי יחידה 105 בלהב 433 במשטרת ישראל, אשר למשך כמה חודשים הפעילה סוכנת סמויה באינטרנט. הסוכנת התחזתה לקטינה בת 12 או 13 שנים, והמתינה שחשודים יצרו עימה קשר וינסו לבצע בה עבירות מין. בדרך זו איתרו חוקרי היחידה 23 חשודים.

תמונות של רגליים כפותות. צילום אילוסטרציה: BigStock

תמונות של רגליים כפותות. צילום אילוסטרציה: BigStock

סוכנת סמויה עם רגליים כפותות

ישראלי יצר קשר גם עם הסוכנת המשטרתית, שחשב שהיא נערה בת 12.5 שנים והציג עצמו כילדה בשם 'נטלי'. הוא וידא כי הסוכנת נמצאת לבדה בביתה, וביקש ממנה להיכנס לחדרה ולנעול את הדלת. לאחר מכן ביקש הנאשם כי הסוכנת תכניס לחדרה חפצים שונים ותקשור את רגליה. אחר כך ביקש כי הסוכנת תצלם תמונות של רגליה הכפותות ותשלח לו את התיעוד הזה. במועד אחר ביקש ישראלי מהסוכנת כי תקשור את עצמה לכיסא בחדרה, תתעד את הקשירה ותשלח לו את התיעוד. הסוכנת נענתה לבקשותיו של ישראלי.

עוד העלתה החקירה כי בתחילת שנת 2018, ישראלי התכתב במשך כמה חודשים עם נער בן 14.5, גם אז תוך שימוש בזהות בדויה, הפעם של נערה בת 14. במסגרת התכתבות זו, ניהלו השניים קשר רומנטי כביכול. עוד במסגרת ההתכתבות, ישראלי ביקש מהנער כמה פעמים כי יגלח את שיער הערווה שלו, וביקש ממנו שיתעד זאת בסרטון וישלח אותו אליו.

יחד עם הגשת כתב האישום, ביקשה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה לעצור את ישראלי עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. הוא נעצר עד החלטה אחרת בעניינו. בפרקליטות המדינה ציינו את ייחודיותו של מקרה זה, שבו לא התבקשו הקטינות להתפשט, אלא רק לשלוח לו תמונות של עצמן קשורות באמצעות חפצים שונים. עם זאת, "בשל העובדה שישראלי פעל באופן סדרתי וסיכן את ביטחונם של נערים ונערות רבים, הוחלט לבקש את מעצרו עד תום ההליכים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים