אפל הכריזה על האפליקציות הטובות והמצליחות ביותר ב-2019

השנה הענקית מקופרטינו לא הסתפקה לא רק בשחרור הגרפים השנתיים של ה-App Store, אלא ערכה בניו יורק אירוע סביב הכרזת האפליקציות המנצחות

האפליקציות של השנה על פי אפל. איור: אפל

חברת אפל הכריזה על האפליקציות שנחשבות כטובות וכפופולריות ביותר ב-2019. השנה הענקית מקופרטינו לא הסתפקה לא רק בשחרור הגרפים השנתיים של ה-App Store, אלא ערכה בניו יורק אירוע סביב הכרזת האפליקציות המנצחות כשלדבריה, הסיבה לכך היא, בין היתר, רצונה לכבד את המפתחים לא רק בהקשר של כנס המפתחים העולמי שלה, WWDC, אלא גם בפני הציבור הרחב.

אפל חשפה באירוע, שנערך אמש (ב'), את רשימת האפליקציות והמשחקים שהיא מתייחסת אליהם כטובים ביותר לשנת 2019 בעבור ה-iPhone, iPad וכן למחשבי Mac. היא גם חשפה את האפליקציות והמשחקים המובילים ב-App Store שלה.

מצלמת ספקטר - האפליקציה שנבחרה כטובה ביותר לאייפון ב-2019. צילום: אפל

מצלמת ספקטר – האפליקציה שנבחרה כטובה ביותר לאייפון ב-2019. צילום: אפל

ב-iPhone, מצלמת ספקטר (Spectre Camera) היא האפליקציה שנבחרה כטובה ביותר של השנה. "זוהי אפליקציה המופעלת על ידי בינה מלאכותית וממנפת כמות מסחררת של טכנולוגיה בכדי לאפשר לכל אחד לצלם תמונות מדהימות עם חשיפה ארוכה", סיפרה אפל למי שלא מכיר את היישום. מאחר שמכשירי ה-iPhone החדשים שלה מתמקדים במיוחד גם במצלמה, אך הגיוני שאפל בחרה באפליקציית מצלמה חדשנית לתואר הנחשק.

ב-iPad זכתה פלואו של מולסקין להיבחר כאפליקציית הטובה ביותר השנה. היא מציעה חוויית "מחברת דיגיטלית אלגנטית" לבעלי המכשיר שיכולים לצייר ולשרטט בה באמצעות ה-Apple Pencil.

אפל פרסמה גם את רשימת האפליקציות והמשחקים המובילים ב-iPhone וב-iPad. אפליקציות הרשת החברתית הובילו בבטחה את רשימת האפליקציות החינמיות המצליחות לאייפון. בראשן התייצבה יוטיוב של גוגל, ואחריה אינסטגרם של פייסבוק, סנאפצ'ט ו-טיק טוק. חלק משירותי הזרמת הווידיאו קיבלו את המיקומים העליונים ברשימת האפליקציות המובילות בחינם לאייפד. יוטיוב הייתה הראשונה ואחריה נטפליקס ו-Amazon Prime Video, אולם בזירת המשחקים, מיינקראפט של מיקרוסופט תפסה את המקום הראשון כמשחק ה-iPhone וה-iPad המצליח ביותר שאינו חינמי.

פלואו של מולסקין - אפליקציית האייפד הטובה ביותר השנה. צילום: אפל

פלואו של מולסקין – אפליקציית האייפד הטובה ביותר השנה. צילום: אפל

רשימת הנבחרים המלאה:
אפליקציית ה-iPhone של השנה: Spectre Camera של לוקס אופטיקס.
אפליקציית ה-iPad של השנה: Flow by Moleskine של מולסקין.
אפליקציית ה-Mac של השנה: Affinity Publisher של מעבדות ספיר.
אפליקציית ה-Apple TV של השנה: The Explorers של האקספלוררס נטוורקס.
משחק ה-iPhone של השנה: Sky: Children of the Light של thatgamecompany.
משחק ה-iPad של השנה: Hyper Light Drifter של Abylight S.L.
משחק השנה ל-MAC: ה-GRIS של Devolver/Nomada Studio.
משחק השנה ל-Apple TV: ה-Wonder Boy: The Dragon’s Trap מבית DotEmu.
משחק השנה של ה-Apple Arcade Game: ה-Sayonara Wild Hearts של סימוגו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים