הישראלית הבכירה בגוגל: ריקי דרורי מונתה לסגנית נשיא בחברה

דרורי משמשת כסמנכ"לית השיווק של יוטיוב באזור EMEA ● היא מצטרפת לשלושה סגני נשיא ישראליים נוספים בגוגל: מאיר ברנד, פרופ' יוסי מטיאס ונעם ברדין

ריקי דרורי, סגנית נשיא בגוגל העולמית וסמנכ"לית השיווק של יוטיוב באזור EMEA. צילום: גוגל

ריקי דרורי, סמנכ"לית השיווק של יוטיוב באזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) ולשעבר מנהלת השיווק של גוגל בישראל, קודמה להיות סגנית נשיא בחברה העולמית. עם המינוי, היא הפכה לישראלית הבכירה בגוגל.

דרורי מצטרפת לשלושה סגני נשיא ישראליים נוספים בחברת הענק: מאיר ברנד, סגן נשיא גוגל במזרח התיכון, אפריקה ורוסיה; פרופ' יוסי מטיאס, מנכ"ל מרכז המו"פ של החברה בישראל; ונעם ברדין, מנכ"ל וממייסדי ווייז.

לתפקידה הנוכחי מונתה דרורי לפני כשנה – בדצמבר האחרון, והיא עברה לגור בלונדון השנה. במסגרת התפקיד, דרורי אחראית בין היתר לשיווק האפליקציה החדשה Youtube Music, לאתר של החברה לילדים, לפעילות בתחום החינוך, לתוכן מקורי בפלטפורמה ועוד. היא הצטרפה לגוגל ב-2006 והייתה בין העובדים הראשוניים של החברה בארץ. בתפקידה הראשון שימשה דרורי כמנהלת השיווק של הסניף המקומי במשך שלוש שנים. לאחר מכן היא כיהנה כמנהלת השיווק של גוגל בישראל, רוסיה, אוקראינה, יוון וצ'כיה. ב-2012 היא קודמה למנהלת השיווק של החברה בכל מרכז ומזרח אירופה, המזרח התיכון וטורקיה, ובהמשך גם אפריקה. בנוסף, היא ניהלה את מחלקת שיווק האפליקציות הצרכניות של החברה באירופה, כגון חיפוש, Google Maps וכרום.

דרורי היא בת 43, בעלת תואר ראשון בתקשורת ויחסים בינלאומיים מאוניברסיטת ניו-יורק ותואר שני במנהל עסקים מאינסיאד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מוקה קריגר

    כל הכבוד..מקרב לב...... נחישות,ידע, תושיה, אינטליגנציה ואינטואיציה והתמדה לאורך זמן -מוכיחים את עצמם. בהוקרה, מוקה קריגר - "שרלוק", חקירות איכות (45 שנים ועדיין במלוא התנופה). 050-6508800

אירועים קרובים