רכישה כל ישראלית: צ'ק פוינט קונה את סימפליפיי במיליוני דולרים

הטכנולוגיה של הנרכשת מאפשרת להגן על מכשירי אינטרנט של הדברים מפני מתקפות סייבר מתקדמות ומתוחכמות ● שווי העסקה עומד על בין חמישה לשישה מיליון דולר

גיל שויד, מנכ"ל צ'ק פוינט.

צ'ק פוינט הודיעה היום (ה') כי היא קונה את חברת ההגנה על מוצרי IoT סימפליפיי מתל אביב. סכום העסקה לא נמסר, אולם בשוק יודעים להעריך אותו בבין חמישה לשישה מיליון דולר.

עם הרכישה, צ'ק פוינט תציע פתרון הגנה משולב, שמגן על הקושחה של המוצרים בעולם ההולך והמתפתח של האינטרנט של הדברים מפני מתקפות מתוחכמות. ענקית האבטחה הישראלית תשלב את הטכנולוגיה של סימפליפיי בחבילת ההגנה שלה, אינפיניטי.

בצ'ק פוינט מציינים כי השימוש הנרחב במכשירי IoT בבתי חולים, מפעלים ותעשיות רבות, בשילוב עם החולשה האבטחתית המובנית שלהם, יצרו בשנים האחרונות נקודות תורפה שפושעי הסייבר מנצלים למתקפות מתקדמות ומתוחכמות. כך, הם עלולים לפרוץ למכשירים שונים, דוגמת מצלמות אבטחה המחוברות לרשת המחשוב, לשבש פעילות של מכשור רפואי, כגון מכשירי MRI, ואף להשתלט על תשתיות תעשייתיות חיוניות בכדי לגרום נזק בסדר גודל משמעותי.

בחברה אומרים כי הטכנולוגיה של סימפליפיי מאפשרת ליצרניות ציוד אינטרנט של הדברים לחזק את הגנת הסייבר שלהן באופן מובנה על גבי המכשירים עצמם. היא עושה זאת באמצעות ניתוח של קוד התוכנה והקושחה המופעל על המכשיר, וכן עדכון בזמן אמת של רכיב הגנת הסייבר במכשיר, שמטרתו למנוע את המתקפה. כמו כן, הטכנולוגיה מספקת שירות שסורק את רכיבי התכנה המוטמעים בציוד ה-IoT, ומפיקה דו"ח אשר מפרט את נקודות התורפה והפגיעות בציוד, כמו גם ליקויי תצורה והגדרות אבטחה שגויות.

ד"ר דורית דור, סמנכ"לית מוצרים, מחקר ופיתוח בצ'ק פוינט, אמרה כי "הצעד שעליו אנחנו מדווחים היום מצטרף לסדרה של פעולות ומאמצים שאנחנו נוקטים בהם כדי להבטיח הגנת סייבר על כלל הפלטפורמות הדיגיטליות החשופות למתקפות. מתקפות הסייבר מהדורות החמישי והשישי מנצלות את השימוש הגובר בפלטפורמות קיימות וחדשות, ובכלל זה מוצרי האינטרנט של הדברים, שמצריכים פתרונות הגנה מתאימים. שילוב הטכנולוגיה של סימפליפיי באינפיניטי יחזק את היכולת שלנו לצמצם את חשיפת לקוחותינו למתקפות סייבר על מוצרי IoT, ולהיטיב את ההתמודדות שלהם עם איומים וחולשות הייחודיים למוצרים אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים