רשת עולמית להאצת סטארט-אפים פותחת סניף ישיר בת"א

רשת Techstars מפעילה מאיץ טכנולוגי בתחום הפינטק עם ברקליס דיסקונט, וכעת החליטה להתרחב לפעילות ישירה ולסייע לחברות בתחומי המובייל, הסייבר, הפודטק ועוד * היקף ההשקעה בכל חברה - 120 אלף דולר

טרנד המאיצים הטכנולוגיים ממשיך להיות פופולארי בישראל, והוא אפילו מושך גורמים בינלאומיים מחו"ל. רשת טקסטארס (Techstars) האמריקנית הודיעה על פתיחת אקסלרטור ישיר בתל אביב. החברה מפעילה 47 מאיצים בכל העולם, כאשר שווי החברות הבוגרות שלה נאמד ב-24 מיליארד דולר. השלוחה המקומית תנוהל על ידי הילה אוביל ברנר, יזמית סדרתית, שהקימה בעצמה שלוש חברות. טקסטארס אינה חדשה לגמרי בישראל, מאחר שהיא מפעילה מזה ארבע שנים תוכנית האצה בשיתוף עם ברקליס דיסקונט, ואוביל ברנר ניהלה את השותפות עם ברקליס.

השוני העיקרי בין הפעילות עם ברקליס לבין הפעילות העצמאית הוא בתמהיל החברות שמוזמנות להשתתף במאיץ: חברות מתחום המוביליטי, הסייבר, הפינטק, הפודטק ועוד.

החברה פרסמה קול קורא ראשוני לגיוס חברות למחזור הראשון, שיתחיל במרץ 2020. היקף ההשקעה בכל חברה שתתקבל למאיץ מוערך ב-120 אלף דולר. התוכנית מספקת מנטורינג מעשי בשטח וגישה לרשת Techstars לצמיתות. לתוכנית מתקבלות בקשות הצטרפות מקומיות ובינלאומיות. עשר חברות נבחרות בסופו של דבר ומוזמנות להגיע לתל אביב לתוכנית שאורכה 13 שבועות.

"בשנתיים שאני עומדת בראש טקסטארס הייתי עדה לקסם שמתחולל ברשת העולמית של טקסטארס, שכוללת תאגידים, משקיעים ומנטורים," אמרה אוביל-ברנר. "כעת החליטה טקסטארס, לאחר פעילות של ארבע שנים בישראל, לפתוח מאיץ חדש עצמאי שיפעל בתל אביב. אין ספק שזה מצביע על הבעת אמון בשוק הישראלי ועניין רב של טקסטארס בטכנולוגיות הישראליות. שילוב הכוחות של כל כך הרבה אנשים במטרה לעזור לחברות צעירות בכל צעד של המסע היזמי שלהן הוא מעורר השראה. השקת טקסטארס תל אביב תחזק את התמיכה המוענקת ליזמות בליבה של אומת הסטארט-אפ ותוביל לסיפורי הצלחה מדהימים נוספים".

עוד הוסיפה אוביל ברנר, כי החברות שיצטרפו למאיץ "ייהנו ממנטורינג מעשי, שמשלב מומחים מישראל ומחו"ל, וכן גישה לרשת העולמית של טקסטארס".

התוכנית פתוחה לחברות העוסקות במגוון תחומים טכנולוגיים, בהם בינה מלאכותית, ריטייל, מוביליטי, סייבר, פינטק, פודטק ועוד. חברות הסטארט-אפ המעוניינות להאיץ את עסקיהן בתל אביב וליצור קשרים בינלאומיים באמצעות הרשת הענפה של טקסטארס מוזמנות להגיש מועמדות לתוכנית בלינק הזה עד ה-8 בדצמבר 2019.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים