קלריזן הטמיעה את פתרון ניהול הזהויות של אוקטה במאות אלפי ש'

המערכת, שהוטמעה על ידי יוניקלאוד, מפשטת עבור קלריזן את תהליכי התחזוקה ומספקת תמיכה בפרוטוקולים סטנדרטיים, כך שניתן יהיה לשלב פתרונות הזדהות נוספים בצורה פשוטה ומאובטחת

אריה גליקמן, מנכ"ל יוניקלאוד. צילום: יח"צ

חברת פתרונות הניהול השיתופיים קלריזן הטמיעה את פתרון ניהול הזהויות של אוקטה, בפרויקט שארך כחודשיים והסתיים באחרונה. היקף העסקה נאמד במאות אלפי שקלים.

עד לאחרונה השתמשה קלריזן בפתרון ניהול זהויות שפיתחה באופן עצמאי. אולם, במשך הזמן הרגישו בחברה כי ההשקעה הנדרשת כדי ליצור חיבור בין מערכות המידע השונות למערכת ההזדהות תובענית מדי, וכי התחזוקה השוטפת גוזלת משאבים מפעילות הליבה שלה. על רקע אתגרים אלה חיפשה החברה פתרון מדף, שיפשט את תהליכי התחזוקה ויספק תמיכה בפרוטוקולים סטנדרטיים, כך שניתן יהיה לשלב פתרונות הזדהות נוספים בצורה פשוטה ומאובטחת.

"אחד הפיצ'רים שאני הכי אוהב במערכת של אוקטה הוא היכולת להוסיף נתונים על גבי הפרופיל של כל משתמש. כך, כאשר אנחנו מבצעים אינטגרציה עם מערכת הדגל שלנו, Clarizen One, אנחנו יכולים להשתמש במידע הזה ולחסוך את הגישה הנוספת למערכת האם", אמר תמיר דרשר, ארכיטקט ראשי בקלריזן.

אוקטה מיוצגת בישראל על ידי יוניקלאוד מקבוצת יוניטאסק, שפועלת בעולם מתודולוגיות ניהול הזהויות מדור 3.0. "יוניקלאוד סיפקה לנו מענה מהיר ותמיכה מלאה לכל אורך ההטמעה וממשיכה לתמוך בנו גם אחרי עליית הפתרון לאוויר. התמיכה של יוניקלאוד מקצרת זמנים ומעניקה לנו ביטחון", ציין דרשר. "בחרנו בהם מתוך הבנה שחברה כמו אוקטה, שעומדת בראש ריבוע הקסם של גרטנר, לא ניצבת שם לחינם, ולאחר שלקוחות שלנו שעובדים עם המוצר המליצו לנו עליו בחום. לזה הצטרף הקשר הטוב עם יוניקלאוד, השירות והתמיכה הנגישה בארץ".

"קלריזן העמידה בפנינו אתגר – לממשק את אוקטה למערכות ותיקות לצד מערכות חדשניות. עמדנו באתגר בהצלחה, תוך שילוב של מספר מוצרים במסגרת פורטל יחיד", אמר אריה גליקמן, מנכ"ל יוניקלאוד. הוא ציין כי "המהלך שביצענו מאפשר לקלריזן לקצר את זמן הכניסה של לקוחותיה לאפליקציות הארגוניות ולבטל את הצורך בהזדהות כפולה. כך משתפרת חוויית המשתמש. כל זה מלווה בהגברה משמעותית של אבטחת המידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים