קונסיסט תפיץ את פלטפורמת הענן לתקשורת רב ערוצית של גלאסיקס

פלטפורמת התקשורת הרב-ערוצית של גלאסיקס מאפשרת ליצור קשר ישיר ומידי עם נציגי השירות והמכירות דרך מגוון ערוצים דיגיטליים ● קונסיסט: "גלאסיקס מהווה שכבה חדשנית נוספת וחשובה ביותר לפתרונות השירות והתקשורת שאנו מספקים"

קונסיסט מערכות מקבוצת קונסיסט הבינלאומית, וחברת גלאסיקס חתמו על הסכם, שלפיו קונסיסט תוביל בישראל, ובהמשך גם במדינות נוספות בעולם, את כל תהליכי השיווק והאינטגרציה של פלטפורמת הענן לתקשורת רב ערוצית למוקדי שירות ומכירות של גלאסיקס הישראלית.

גלאסיקס מאפשרת ללקוחות הארגון ליצור קשר ישיר ומידי עם נציגי השירות והמכירות דרך מגוון ערוצים דיגיטליים – ווטסאפ, מיילים, פייסבוק, צ'אט, מסנג'ר, אינסטגרם ועוד – ולנהל, בו-זמנית, תקשורת ישירה עם מספר רב של לקוחות באמצעות ממשק משתמש אחוד, לעבור מערוץ לערוץ, להעביר ללקוח תוך כדי השיחה תוצרי הסבר והדרכה כמו סרטונים ותמונות, לשלוח טפסים דיגיטליים עם יכולת לחתימה דיגיטלית, ועוד.

הפתרון מאפשר לארגונים לספק שירות יעיל ומהיר למספר רב יותר של לקוחות מבלי להגדיל את מספר הנציגים, לחסוך משאבים ולמקסם את חוויית הלקוחות, שכבר לא יצטרכו יותר להמתין לנציג על קו הטלפון.

המערכת של גלאסיקס מותקנת ופועלת אצל עשרות חברות וארגונים מובילים בישראל, ואצל עשרות לקוחות של חברת קונסיסט.

עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות וטכנולוגיות, אמר, כי "גלאסיקס מהווה שכבה חדשנית נוספת וחשובה ביותר לפתרונות השירות והתקשורת שאנו מספקים ללקוחותינו מזה שנים רבות. הוספת הפתרון הנוכחי של גלאסיקס לסל המוצרים שלנו מאפשרת לנו כיום לספק מענה הוליסטי ומקיף לארגונים השואפים להעניק ללקוחותיהם ולעובדיהם חוויית שירות חדשנית שלא הייתה אפשרית עד כה".

גיא שלום, מייסד ומנכ"ל גלאסיקס, אמר, כי "בבניית הפלטפורמה הצבנו לעצמנו כמה עקרונות חשובים שבאמצעותם ארגונים יוכלו לספק ללקוחותיהם את השירות המהיר והיעיל ביותר: מסע לקוח דיגיטלי חיובי, שמאפשר ללקוח לצרוך שירותים מהארגון באמצעות כל הערוצים הדיגיטליים באופן מיידי. אנו נרגשים להתחיל בשיתוף הפעולה עם חברת קונסיסט ולאפשר לארגונים בארץ ובעולם לספק ללקוחותיהם מסע לקוח חדשני ומוצלח".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים