מיקרוסופט חשפה: לוגו לדפדפן Edge החדש

בימים האחרונים סיפקה ענקית התוכנה משחק, ובו סדרת רמזים הנוגעים לדפדפן Edge שלה, ובכך חשפה שינוי בולט - הלוגו ● המיתוג החדש נראה כהתרחקות ממראה הלוגו של האקספלורר, ושמשולבים בו כמה צבעים ממשפחת הכחולים-ירוקים בלי האות E המפורסמת

הלוגו כפי שנחשף בדף הטוויטר של וישנו נאט, מנהל משותף ב-PM-Microsoft Mobile ובחווית X-Device. צילום מסך

הלוגו החדש של דפדפן Edge של מיקרוסופט נחשף בסוף השבוע.

החשיפה התבצעה באופן שיווקי מעניין – כחלק ממצוד אחר מטמון (או כפי שנהוג לכנות זאת 'ביצת פסחא') שהשיקה הענקית מרדמונד, ושכלל מספר חידות ורמזים אותם פיזרו אנשי צוות Edge ב-Microsoft Edge subreddit, בפורומי קהילת ההיי-טק אחרים ובערוצי מדיה שונים, בכדי לתפוס את תשומת הלב של הסקרנים וחובבי הדפדפן. לאחר השלמת המיני-משחק, המששתתפים יכלו לראות את ההודעה של החברה שבה הוצג הלוגו החדש לדפדפן.

חלק מהרמזים והפאזלים היו מורכבים לפתרון, אבל הדבר לא הרתיע את הגולשים הסקרנים בדרכם למטרה. לפי הדיווחים, הרמזים פוענחו במהירות על ידי שיתוף פעולה בין השחקנים בשרת Discord, וכעת המשחק עבר לדפדפן (edge://surf/), לטובת המתעניינים בו בהמשך.

העיצוב החדש דומה לסמלים אחרים של מיקרוסופט שהושקו לאחרונה, במיוחד באפליקציות Office שלה. הוא מתרחק מאוד מהלוגו בצורת E  המאפיין את דפדפן אקספלורר שלה. בנוסף, הוא נראה יותר כמו גל, מה שכנראה מבטא את אקט הגלישה באינטרנט, ויש לו צבעוניות שמורכבת ממשחק גוונים של כחול-ירוק, כנראה שוב – בהקשר לגלי הים ולפעולת הגלישה.

הסמל החדש מזכיר לרבים את זנב השועל בסמליל דפדפן פיירפורקס של מוזילה, וגם מראה מעולם אחר לגמרי – הגלים המשולבים בטבליות מכונת הכבסה של טייד, ויש על כך כבר כמה וכמה ציוצים בטוויטר.

כך או כך, אין ספק שהלוגו החדש תוכנן כך שיקל על ההבחנה בין Edge הוותיק והקלאסי לבין דפדפן Edge החדש, שעליו שוקדת מיקרוסופט כבר מספר חודשים.

במקור נבנה דפדפן אדג' עם מנועי EdgeHTML וצ'אקרה של מיקרוסופט עצמה, אך ב-2019 Edge נבנה מחדש כדפדפן מבוסס כרומיום, בקוד פתוח, באמצעות מנועי ה-Blink ו-V8.

כעת, משנחשף הלוגו, נותר רק לגלות מתי מיקרוסופט תשחרר גרסה סופית לדפדפן ה-Edge Chromium שלה. ענקית התוכנה שחררה גרסת בטא כבר בחודש אוגוסט, וגרסה יציבה הופיעה באינטרנט לאחרונה. החברה עורכת בשבוע הבא את ועידת Microsoft Ignite שלה באורלנדו, ובהתחשב בכך שהלוגו החדש כבר חושף, הסברה בדיווחים שונים על הלוגו היא שהחברה תעדכן בתאריך השחרור באירוע.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים