דיווח: אלפבית הגישה הצעת רכישה לפיטביט

בחודש שעבר הופיעו דיווחים על כך שפיטביט שוקלת את מכירתה, ושמה של אלפבית, החברה האם של גוגל, עלה כרוכשת פוטנציאלית. אתמול הופיע דיווח ראשוני ברויטרס, כי אלפבית אכן הגישה הצעת רכישה לחברת המחשוב הלביש, אם כי לא דווח על הסכום שהוצע.

בעקבות הפרסום המריא שער המניות של פיטביט והמסחר בהן הופסק מיד. מאוחר יותר פורסם גם ב-CNBC דיווח, המצטט מקור המקורב לנושא שביקש להישאר בעילום שם, שאישר את הידיעה, אך ציין כי אין כל ודאות שהמגעים בין גוגל לפיטביט אכן יובילו לעסקה.

פיטביט פעילה בתחום המחשוב הלביש בהקשר לכושר גופני, אך מתמודדת מול תחרות קשה הן מצד יצרניות עלית כמו אפל, שמציעה כעת את השעון שלה במחירים שמתחילים ב-200 דולרים, והן מצד יצרניות סיניות רבות שמציעות צמידי כושר זולים.

למרות התחרות, לפיטביט יש בסיס לקוחות רחב ורשת חברתית תומכת, מה שעשוי למצב את גוגל כשחקנית משמעותית בשוק הבריאות הצרכנית והכושר – בייחוד בתחרות מול אפל, שזהו אחד התחומים שהיא מטפחת. בשנה האחרונה שילבה אלפבית צוותי עבודה לחטיבה שנקראת Google Health, הכוללת את התחומים חיפוש, AI, Google Fit, Nest ואת DeepMind (חברה בבעלות אלפבית העוסקת במחקר בנושא לימוד מכונה ו-AI, שפיתחה כלי עזר רפואי לרופאים ואחיות בשם Stream).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים