מינויים חדשים בסטארט-אפ ניהול הנכסים גסטי

יואב טוראל ינהל את אזור אסיה-פסיפיק, עומר רבין - את אזור אמריקה, ושירי ספטון-אטצ'ין תשמש כסמנכ"לית הכספים

מינויים חדשים. גסטי

גסטי, סטארט-אפ ישראלי שמציע פלטפורמה טכנולוגית לניהול נכסים לטווח קצר, הודיע על שלושה מינויים חדשים בחברה: יואב טוראל ינהל את אזור אסיה-פסיפיק, עומר רבין – את אזור אמריקה, ושירי ספטון-אטצ'ין תשמש כסמנכ"לית הכספים.

הפלטפורמה של גסטי מאפשרת לתפעל את ניהול הנכסים לטווח קצר ולשפר את חוויית השוכרים, שעושים זאת באתרי השכרת נדל"ן ותיירות מובילים, כגון Airbnb, טריפ אדווייסור ו-Booking,com. כמו כן, החברה מציעה למנהלי הנכסים שירות קבלת הודעות באינבוקס מאוחד מהאתרים השונים, שירותי תקשורת אורחים 24/7, ניהול תשלומים באופן אוטומטי, אפליקציה לנייד ועוד. החברה מפעילה 10 משרדים ברחבי העולם וגייסה עד כה 60 מיליון דולר – מקרנות כגון ויולה ונצ'רס, ויולה ו-ורטקס. כוח העבודה שלה גדל דרמטית בזמן האחרון והוא עומד כעת על יותר מ-285 איש. מנכ"ל החברה הוא עמיעד סוטו, שהוא גם אחד ממייסדיה.

יואב טוראל, מנהל אזור אסיה-פסיפיק בגסטי. צילום: אורי רונית

יואב טוראל, מנהל אזור אסיה-פסיפיק בגסטי. צילום: אורי רונית

טוראל ינהל בגסטי אזור שהוא מכיר היטב, לאחר ששימש כמנהל המכירות באסיה-פסיפיק באאוטבריין. בתפקידו הוא יהיה אחראי על כלל הפעילות, כוח האדם, השותפויות, המכירות ומאמצי ההתרחבות של החברה באזור זה של העולם.

עומר רבין, מנהל אזור אמריקה בגסטי. צילום: אורי רונית

עומר רבין, מנהל אזור אמריקה בגסטי. צילום: אורי רונית

רבין, בעבר מנהל WalkMe Growth, יפקח על פעילות גסטי ועל מאמצי ההתרחבות שלה בארצות הברית ובאמריקה הלטינית – בתחומי המכירות, השיווק, שירות הלקוחות, השותפויות ופיתוח השוק.

טוראל ורבין יתמקדו בבניית צוותים של בין 10 ל-20 – כל אחד באזור שהוא ממונה עליו, שישימו דגש על מכירות, שביעות רצון לקוחות ושיווק הפלטפורמה.

שירי ספטון-אטצ'ין, סמנכ"לית הכספים של גסטי. צילום: אורי רונית

שירי ספטון-אטצ'ין, סמנכ"לית הכספים של גסטי. צילום: אורי רונית

ספטון-אטצ'ין מגיעה לגסטי לאחר שהייתה סמנכ"לית הכספים של הסטארט-אפ לומינאטי. היא מביאה אתה יותר מעשור של ניסיון בחברות מענפים שונים – היי-טק, נדל"ן ותשתיות, וייצור.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מביך

    שירי ספטון-אטצ'ין עזבה אחרי פחות משנה ועומר רבין אחרי פחות משנתיים, למה על זה לא יוצאת כתבת יח״צ?

אירועים קרובים