ג'ניפר אניסטון הצטרפה לאינסטגרם והעלתה סלפי עם חבריה מ-Friends

כאילו לא חלפה יותר מרבע מאה, העניין בחברים מהסדרה הקומית האלמותית עדיין חי וקיים ואף גובר עקב שידור הסדרה בנטפליקס ● התגובות להתחברות של רייצ'ל - סליחה, אניסטון - לרשת החברתית מבוססת התמונות והסטוריז מספקות הוכחה ניצחת לכך

ג'ניפר אניסטון. צילום: BigStock

איך הייתה נראית הסדרה הקומית האמריקנית המיתולוגית Friends אם היו אז סמארטפונים, רשתות חברתיות וסטוריז? שאלה מסקרנת שאין לדעת את התשובה לה. אבל מה שכן אפשר לגלות זה כיצד מתייחס העולם אל ג'ניפר אניסטון, אחת מששת כוכבי הסדרה, כשהיא מתחברת לראשונה לאינסטגרם ומעלה לחשבונה החדש צילום סלפי עם חבריה לקאסט.

רייצ'ל, רוס, מוניקה, צ'נדלר, פיבי וג'ואי היו חברים של צופי הטלוויזיה בארץ ובעולם בין השנים 1994-2004, ותפסו חלק מחיינו בעידן שטרם הסמארטפונים והרשתות החברתיות עם הסדרה "חברים" בת 10 העונות. הצלחת הסיטקום של רשת NBC וכוכביו – השחקנים אניסטון, דיוויד שווימר, קורטני קוקס, מת'יו פרי, ליסה קודרו ומאט לה-בלאנק – הייתה עצומה, כולל הכנסות ענק גם לקאסט השחקנים וגם ליוצרים ולרשת השידור, וזאת, כאמור, בזמנים שטרם המשפיענים של המדיה החברתית, או פייסבוק העצמתית ושלל השלכותיה על התנהלות העולם, ובכלל – חגיגת הטכנולוגיה המתקדמת שכולנו רוקדים לצליליה.

 

View this post on Instagram

 

And now we’re Instagram FRIENDS too. HI INSTAGRAM ??

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston) on

אניסטון באינסטה – עוקבת ומככבת

אבל החברים הגיעו בכל זאת לדור ה-Z הדיגיטלי, בזכות נטפליקס ובחירתה להכניס את הסדרה להיצע התכנים שלה. אפשר שאפילו נטפליקס לא ידעה שההחלטה תייצר כזה עניין מחודש בסדרה הוותיקה, אבל התגובות והסיקורים הנרחבים של הצטרפות אינסטון לאינסטה מדברים בשם עצמם.

כתבות רבות ברשת תיארו כיצד אחרי שנים של הימנעות מהמדיה החברתית, אניסטון נרשמה ונכנסה רשמית לפלטפורמת שיתופי התמונות והסטוריז אתמול (ג') ואיך השחקנית בת ה-50 עשתה את הופעת הבכורה שלה באינסטה כשהיא משתפת את העולם בלא אחר מאשר תצלום סלפי יחד עם חבריה לסדרה, בצירוף הכיתוב: "ועכשיו גם אנחנו חברים באינסטגרם".

לפי הדיווח של אתר E-News, "אניסטון הופכת במהרה למומחית בפלטפורמת המדיה החברתית, ואף הגיבה על תמונת אינסטגרם של לה בלאנק ושל צוות השחקנים מ-Friends. לפני שאניסטון הצטרפה לאינסטגרם, הכוכבים המשותפים שלה נאלצו לתייג את שמה בהאשטאג בכיתוב התמונות, אבל לא עוד האשטאג!". מגזין הבידור ציטט תגובה של אניסטון ללה בלאנק שבה כתבה: "אתה כבר לא צריך ל-# אותי יותר". 

מאז הצטרפותה לאינסטגרם החלה אניסטון לעקוב אחרי מפורסמים אחרים, 110 במספר נכון לעכשיו, כמו: ריס ווית'רספון, סלינה גומז, ג'סטין טימברלייק, ג'סיקה בייל, מישל אובמה, קייטי פרי, אורלנדו בלום, אלן דג'נרס, לאונרדו דיקפריו, אופרה ווינפרי, אווה מנדז, כמו גם האקס שלה, ג'סטין ת'רו, וכמובן, אחרי חבריה לסדרה.

ויש לה גם עוקבים – 7 מיליון במספר בתוך יממה לערך, ובנוסף הפוסט עצמו זכה כבר, על אף איכות התמונה הגרועה, ביותר מ-8.6 מיליון לייקים.

האיחוד בדרך?

מעריצי הסדרה הרבים, וותיקים וצעירים כאחד, עדיין מקווים נואשות לאיחוד אחרון של החבורה בקפה סנטרל פארק. בעבר דובר על סרט איחוד, שלא יצא לפועל, ועד כה לא שמענו בשורות אודות תכנית לגיחה מחודשת של ה"חברים" הפחות צעירים אל חיינו, אבל הפוסט החדש של אניסטון מחדש את הספקולציות.

לפי הדיווחים, הסלפי שהעלתה אניסטון צולם במהלך ארוחת ערב בביתה של קוקס, אבל למרות שלא מדובר על צילום במהלך צילומי איחוד, חברות הימורים הבינלאומיות מניחות שיש סבירות שמדובר בקידום איחוד, בסדרה, פרק ספיישל או סרט. חברת לדברוקס למשל טענה כי: "המעריצים מצפים לספיישל חברים מסוג כלשהו, ולא נופתע אם נראה בדיוק את זה, בעוד יום, שבוע, חודש או אפילו שנה מהיום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים