אלעד ביצעה פרויקט וירטואליזציה ו-DRP בבית החולים מעייני ישועה; ההיקף: מיליון שקלים

בשלב הראשון של הפרויקט, בוצע שדרוג כולל לתשתיות המיחשוב בבית החולים והוטמעה שורה של מערכות מבוססות מיקרוסופט, כגון: אקסצ'יינג' 2007, Hyper-V, מערכת השו"ב System Center ומערכת אבטחת המידע ISA ● בשלב השני הוקם מערך ה-DRP, בהתבסס על מערכת XOsoft של CA

אלעד מערכות סיימה באחרונה פרויקט שדרוג תשתיות בבית החולים החרדי מעייני הישועה בבני ברק. היקפו הכספי של הפרויקט, שארך כשנה, מוערך בכמיליון שקלים.

בשלב הראשון של הפרויקט, שהסתיים ב-2009, בוצע שדרוג כולל לתשתיות המיחשוב בבית החולים. במסגרתו, הוטמעה שורה של מערכות מבוססות מיקרוסופט (Microsoft), כגון: מערכת דואר אלקטרוני אקסצ'יינג' 2007 (2007 Exchange), תשתית הווירטואליזציה Hyper-V, מערכת השליטה ובקרה של מיקרוסופט System Center ומערכת אבטחת המידע ISA. כל המערכות הותקנו על גבי שרתים מבוססי חלונות סרבר 2008 (Windows Server 2008).

בשלב השני של הפרויקט, שהסתיים לפני כמה שבועות, הוקם בבית החולים אתר DRP. במסגרת שלב זה בפרויקט בוצע האפיון של פתרון ה-DRP, והוטמעה מערכת XOsoft של CA. המוצר כולל חבילת תוכנה להתאוששות מאסונות, תוכנה לזמינות גבוהה עם מעבר לגיבוי וחזרה למערכות המקוריות, בדיקה אוטומטית של היכולת להתאושש מבלי לפגוע בעבודה השוטפת, הגנה רציפה על נתונים, יכולת שחזור מיידי של נתונים במקרה של נזק נקודתי והפצת תוכן לשרתים מרוחקים, כולל יכולת לאיחוד נתונים. עוד כללה ההטמעה גם פתרון אופטי לגיבוי מרכזי מסוג TS3100של יבמ (IBM).
שי בש
שי בירנבוים, מנמ"ר המרכז הרפואי מעייני הישועה, אמר כי "הפתרון התשתיתי הכולל אופיין תוך כדי התחשבות בצרכים הייחודיים שלנו, כמו זמינות גבוהה ושרידות של תשתיות המיחשוב, תמיכה במערכות הרפואיות תוך כדי שמירה על רמת ביצועים גבוהה והקשחת מערך אבטחת המידע הארגוני. רצינו להבטיח כי הביצועים והזמינות של המערכות הרפואיות במרכז הרפואי ישמרו גם במקרה של נפילת שרתים".

שלמה בללי, מנהל חטיבת ניהול ידע ותשתיות, אלעד מערכות: "הפתרון שהקמנו במעייני הישועה מאפשר במקרה של נפילת שרת, לכל המידע לעלות מחדש תוך שלוש דקות, בצורה שקופה לחלוטין עבור המשתמשים. זהו כלי עבודה בעל חשיבות עליונה במוסד רפואי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים