טסלה רכשה את סטארט-אפ הנהיגה האוטונומית דיפ-סקייל

הטכנולוגיה של החברה עתידה לסייע ליצרנית המכוניות החשמליות האמריקנית, בהובלת אילון מאסק, להאיץ את מסעה ליצירת מכוניות בנהיגה עצמית וללא נהג ● סכום העסקה לא נמסר אך עומד כנראה על עשרות מיליונים בלבד

פרצה שבינתיים כבר טופלה. טסלה. צילום: נאדג, BigStock

חברת טסלה רוכשת את הסטארט-אפ הנהיגה העצמית דיפ-סקייל. החברה מתמחה בטכנולוגיית למידת מכונה לרכבים, כך על פי דיווחים שונים.

על פי CNBC, חברת המכוניות החשמליות שייסד אילון מאסק רכשה את DeepScale לאלתר, אף ששתי החברות לא הודיעו רשמית על הרכישה ותנאיה נותרו לא ברורים. סכום העסקה גם הוא לא פורסם, אולם אינו גדול כנראה, יחסית, משום שדיפס-סקייל, שנוסדה בשנת 2015, רשמה עד כה השקעה של 15 מיליון דולר כסבב הגיוס הגדול ביותר שלה.

הסטארט-אפ ששוכן בקליפורניה מתמקד ביעילות חישובית, תוך ניצול מקסימלי של יכולות רשת עצבית עמוקה (DNN) בעבור יישומי רכב המוגבלים מבחינת כוח העיבוד וצריכת האנרגיה שלהם.

מנכ"ל DeepScale, פורסט אינדולה, פרסם עדכון בדף הלינקדאין שלו שאישר שהצטרף לצוות ה-Autopilot של טסלה כמדען בכיר בתחום למידת מכונה.

יחידת Autopilot של טסלה אמונה על פיתוח יכולות הטכנולוגיה האוטונומית העתידית בעבור כלי הרכב של החברה, והטכנולוגיה שבה מתמחה הנרכשת עשויה לסייע לטסלה להקדים את יריבותיה הרבות בתחום. 

החברה התאמצה כבר בעבר להשיק יכולות ותוצרים במסגרות הזמן השאפתניות של המנכ"ל שלה, מאסק, שנוטה לפזר הצהרות והבטחות שלא פשוט לממש. מאידך טסלה כן רשמה הצלחות והכניסה לאחרונה את החומרה 3.0 שלה לייצור, ועברה לשבבים שפותחו על ידה, ולא הסתמכו על טכנולוגיית המדף של נבדיה. 

יצוין כי טסלה רכשה גם לפחות חמש חברות נוספות מלבד דיפ-סקייל, כולל את סולארסיטי בשנת 2016, ואת חברת טכנולוגיות הסוללות, מקסוול טכנולוגיות, מוקדם יותר השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים