לוג'יקל BI הטמיעה מערכת של קליק וויו ב-ויסוצקי

לדברי שירה שוורץ, מנמ''רית קבוצת ויסוצקי, "הטמעת המערכת היא קפיצת מדרגה מתבקשת, שתצעיד את החברה מבחינת הטכנולוגיה הארגונית"

שירה שוורץ, מנמ"רית קבוצת ויסוצקי. צילום: יח"צ

לוג'יקל BI הטמיעה מערכת בינה עסקית של קליק וויו בקבוצת ויסוצקי, יצרנית ויצואנית התה הוותיקה בישראל. הפרויקט החל בפברואר האחרון וצפוי להסתיים בחודש הבא. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

מדובר בנגזרת של פרויקט ליישום מערכת SAP S/4 HANA בקבוצת ויסוצקי, שבמסגרתו הוטמעה מערכת ERP חדשה, שהחליפה מערכת ERP קודמת, של קו מערכות.

שירה שוורץ, מנמר"ית קבוצת ויסוצקי, הסבירה כי "המעבר למערכת ה-ERP החדשה היווה מבחינתנו הזדמנות פז למצב מחדש ולרענן את מערך ה-BI בחברה, המבוסס על פלטפורמת קליק וויו. המערכת משרתת מגוון רב מאוד של תפקידים, כ-150 משתמשים, ויש לה תרומה מכרעת לניהול השוטף של הקבוצה".

המערכת שפותחה מספקת למשתמשים כלים אנליטיים וחדשניים לתחקור מידע, והפקת תובנות עסקיות בעולמות המכירות, שרשרת האספקה והכספים. כך, אנשי ויסוצקי יכולים לערוך באמצעותה פילוחי מכירות מתקדמים, לבחון בחתכים שונים את ביצועי הסוכנים, לערוך פילוח הזמנות פתוחות, לבצע ניתוח מבצעים ועוד. זאת, לצד ממשק למערכות משיקות, אשר מעבות את הנתונים המפולחים.

במסגרת הפרויקט שבוצע על ידי לוג'יקל BI הוטמעה פלטפורמת הדיווח Qlik NPrinting , המאפשרת ליצור דו"חות על בסיס הנתונים שיש במערכת של קליק וויו, ולהפיצם למשתמשים השונים –הכל באופן אוטומטי. כך, המשתמשים השונים – מנהלים וסוכני מכירות בשטח – מקבלים, בנוסף ליכולות האנליטיות המובנות במוצר, דו"חות שוטפים בפוש לתיבת המייל בתצורות שונות, דוגמת HTML ואקסל.

שיפור גדול בזמני ההרצה: מארבע שעות – לרבע שעה

שוורץ הסבירה כי "אחד היעדים שהוצבו לפרויקט היה שיפור יכולות הארגון לקבל מידע מוצק ואמין בזמן אמת ממערכת ה-ERP ומהמערכות הנלוות. הושג שיפור גדול בזמני ההרצה של מערכת ה-BI, שהצטמצמו באופן משמעותי – מארבע שעות בעבר לרבע שעה כיום. הפרויקט סיפק לארגון יכולת לראות את הדו"חות עם נתוני אמת, ובאופן אמין ומדויק".

"אני שבעת רצון מהפעילות של לוג'יקל BI", ציינה. "הפרויקט עמד בתקציב, בלוחות הזמנים ובתכולה. התועלות שמתקבלות ממנו הן יכולת להנגיש את הנתונים ליותר אנשים בארגון ולשפר את קבלת ההחלטות של הדרג הניהולי, מבוסס אמת ארגונית אחת".

שוורץ סיכמה באומרה כי "כארגון מוביל, שנמצא בצמיחה מתמדת, הטמעת המערכת היא קפיצת מדרגה מתבקשת, אשר תצעיד את החברה מבחינת הטכנולוגיה הארגונית. הפרויקט מביא לשיפור השירות ללקוחותינו ומשפר את תהליכי קבלת ההחלטות של הנהלת החברה, עם יכולות מדידה אפקטיבית ויעילה".

יוסי רוסט, סמנכ"ל הטכנולוגיות של לוג'יקל BI. צילום: יח"צ

יוסי רוסט, סמנכ"ל הטכנולוגיות של לוג'יקל BI. צילום: יח"צ

יוסי רוסט, סמנכ"ל הטכנולוגיות של לוג'יקל BI, אמר כי "הפרויקט בוצע בלוחות זמנים קצרים ושאפתניים, בסביבה טכנולוגית מורכבת, תוך מתן מענה לצורך למזג נתונים היסטוריים לצד נתונים חדשים המתקבלים מה-SAP S/4 HANA. הפרויקט הובל על ידי אנה הראל, סמנכ"לית המו"פ בחברה שלנו, והוא עדות לכוח האדם האיכותי הקיים בחברה, שנמצא בחוד החנית הטכנולוגית בעולמות ה-BI והביג דטה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים