מי לא יכול לקבל כרטיס אפל?

אפל מחממת מנועים לקראת ההשקה הרחבה של הכרטיס שלה, ובמסמך תמיכה שהיא מפרסמת באתר שלה היא מונה את הסיבות האפשרויות לדחיית בקשות, וכיצד ניתן לנסות ולשנות את החלטת הדחייה

Apple Card. צילום: אפל

בתחילת החודש החלה אפל להפיץ את כרטיס האשראי שלה למוזמנים בלבד, ובסוף החודש תמשיך בהשקה גדולה יותר. אולם מסתבר שלא כל אחד יכול להשיג את הכרטיס הזה: במסמך תמיכה באתר שלה, אפל מפרטת את הסיבות שבגללן היא עשויה לדחות בקשות של משתמשים.

במסמך המפורט, מציינת אפל את התנאים הראשוניים להגשת בקשה – אזרחים או תושבים חוקיים של ארה"ב, מעל גיל 18, ומציינת גם רשימה של סיבות לדחיית בקשות, בהן דירוג אשראי נמוך, פשיטת רגל, חובות והכנסה נמוכה, עיקולים בשל חוב מיסים, סגירת חשבון על ידי הבנק, חובות רפואיים ועוד.

עוד מציין המסמך כיצד מחושב דירוג האשראי (תשלום התחייבויות, רמת התחייבויות, גיל החוב, הלוואות פתוחות ועוד), ומפרט כיצד לקוחות יכולים לקבל העתק של ניקוד האשראי שלהם ולהגיש השגות על טעויות אם נדחו על ידי החברה.

יש מקרים שבהם תידחה בקשה בגלל אימות זהות, ואפל מספקת גם כמה המלצות כיצד להימנע מהן, או להקפיד עליהן בעת בקשה חוזרת, כמו סריקה ברורה של מסמכי זיהוי שיהיו בתוקף, והקפדה על שם המשפחה שיתאים לשם שבבקשה. החברה מאפשרת הגשת בקשה נוספת לאחר דחייה.

עוד מסבירה החברה כי גובה האשראי נקבע בהתאם לרמת ההכנסה וסכומי התשלומים של התחייבויות קיימות, המשמשים להעריך את יכולות ההחזר.

החברה מרגיעה את המשתמשים ומצהירה שגם במקרה של דחיית בקשה – דירוג האשראי של המבקש לא יושפע מכך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים