טוויטר בוחנת אפשרות למעקב אחרי נושאים בנוסף למעקב אחרי משתמשים

אם אדם שאינכם עוקבים אחריו צייץ דבר מה אודות קבוצת הספורט האהובה עליכם, למשל ליברפול, תוכלו לראות זאת בפיד גם אם אינכם עוקבים אחריו כלל

אלגוריתם מוטה. טוויטר. צילום אילוסטרציה: BigStock

טוויטר החלה לבדוק את האפשרות לספק למשתמשים אופציה לעקוב אחרי תחומי עניין ונושאים שמעסיקים אותם, באותו אופן שבו הם עוקבים אחרי חשבונות של משתמשים בפלטפורמה. על התכונה, שנמצאת בבחינה כעת, דיווח לראשונה The Verge.

משמעות החידוש היא שציוצים על נושאים שהמשתמשים יבחרו לעקוב אחריהם יופיעו בתוך ציר הזמן, יחד עם תוכן מאנשים שאחריהם הם עוקבים כבר, ובאופן משולב. כהתחלה משתמשים יוכלו לעקוב אחר נושאים פופולריים בתחומים: קבוצות ספורט, סלבז, ותכניות טלוויזיה – ואז ציוצים ושיתופים על הנושאים שייבחרו יאותרו על ידי טוויטר, כשציוצים של אנשים פרטיים בתחומי העניין של המשתמשים יזוהו באמצעות למידת מכונה.

מי שלא יהיה מעוניין בחידוש יוכל להשתיק את התכונה באופן זמני, למשל כדי להימנע מספוילרים אודות פרק שכבר שודר בתוכנית טלוויזיה פופולרית ושטרם הספיקו לצפות בו. לפי שעה, התכונה נבדקת באנדרואיד, שם ניתן לעקוב רק אחר תחומי עניין הקשורים לספורט.

פיילוט נפרד בודק את האפשרות לאפשר למשתמשים להגדיר מעקב אחרי תחומים שמעניינים אותם אישית, אבל מתוך רשימות קיימות. טוויטר הסבירה כי היא מעוניינת לשלוט ברשימות הנושאים שהמשתמשים יוכלו לעקוב אחריהם, בכדי לשמור על שליטה מסוימת בפלטפורמה.

עוד חידוש: התראות משרשורים

בנוסף, ב-2017 החליטה טוויטר להוסיף לציוצים את אופציית השרשור, כדי להקל על המשתמשים להמשיך את מה שהחלו לספר בציוץ, ונדרשו לו יותר מ-140 תווים, במקום לספר את הדברים במספר ציוצים.

כעת, החברה הודיעה על תכונה חדשה שתעזור למשתמשים לעקוב אחר השרשורים, גם אם הם לא בהכרח עוקבים אחר יוצר השרשור, ושתספק להם התראות אם נוספו לשרשור שהיו מעורבים בו תגובות חדשות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים